sykemelding! oppdatert:)

mariolau

Forelsket i forumet
ei jeg har vært i dårlig form fra uke 6, er uke 9+3 nå, kvalm hele tiden, gått ned 5 kg og besvimte for 3 gang i dag, er veldig sliten, pluss at min sønn på 19 mnd har vært syk i 8 dager, men er frisk nå. skal prøve å få time til legen i morgen, håper på å få sykemelding, for jeg er så sliten å vil hjem til ho mor i jula. er det nok grunn til å be/f sykemelding?

da har jeg fått sykemelding til jan, å kvalmestillende:) 

ja det får eg håpe er nok!! det hørtes ikke bra ut! god bedring, håper du får slappe godt av hos ho mor i jula!!:))

Det er mer enn godnok grunn:) god bedring :)

At du er uvel og besvimer er mer en god nok grunn. Du bør slappe av og forsøke å samle overskudd. Gjøre absolutt bare det du må. Få deg sykmelding og legg deg på sofaen. Håper sønnen din går i barnehage ?

Det er nok engod grunn å vel så det det væl..? Du må jo få hvilt deg litt

Høres ut som en veldig god grunn spør du meg! Jeg er selv 50 % sykemeldt om dagen da jeg har vært så kvalm, sliten og trøtt. Så om du ikke får sykemelding skjønner ikke jeg noe, du må passe på deg selv, kroppen sier i fra når det blir for mye. Lykke til hos legen. :)

takk for svar. sønnen min går i barnehage men vært syk over en uke, så sikkert litt ekstra sliten pågrunn av det. 
håper jeg får 100% sykemelding så jeg kan reise hjem å bli dulla med. i natt fikk jeg diare i tilegg. 
ja alle jeg har snakket med sier jeg må få sykemelding, men sist svagerskap sykemeldte hun meg ikke engang da jeg hadde svangerskapsforgiftning, måtte ha med meg mannen min å skrike. 2 uker senere kom sønnen vår i full fart å ting kunne ha godt galt til meg,siden morkaken løsnet og jeg blødde mye. hun ringte meg dagen jeg var utskrevet fra intensiven å beklaget å håpet jeg ikke gikk til sak.
hun er noe for seg selv, stoler ikke på henne, skal bytte fastlege snart over nyttår.

ble veldig langt,sorry:) skal til legen kl 1345, kryss fingrer for meg:)

mariolau skrev:
takk for svar. sønnen min går i barnehage men vært syk over en uke, så sikkert litt ekstra sliten pågrunn av det. 
håper jeg får 100% sykemelding så jeg kan reise hjem å bli dulla med. i natt fikk jeg diare i tilegg. 
ja alle jeg har snakket med sier jeg må få sykemelding, men sist svagerskap sykemeldte hun meg ikke engang da jeg hadde svangerskapsforgiftning, måtte ha med meg mannen min å skrike. 2 uker senere kom sønnen vår i full fart å ting kunne ha godt galt til meg,siden morkaken løsnet og jeg blødde mye. hun ringte meg dagen jeg var utskrevet fra intensiven å beklaget å håpet jeg ikke gikk til sak.
hun er noe for seg selv, stoler ikke på henne, skal bytte fastlege snart over nyttår.

ble veldig langt,sorry:) skal til legen kl 1345, kryss fingrer for meg:)

Ønsker deg lykke til i dag!
Håper hun sykemelder deg til en god stund over nytt år slik at du kan komme tilbake til deg selv så snart som muligt.
Og bytt fastlege! ikke gå til en som ikke vil høre på deg!

Back
Topp