Sykemelding og tilrettelegging.

Førstelykkemor

Blir kjent med forumet
Er sykemeldt til og med i morgen, siden jeg hadde noen blødninger fredag. Jobber som frukt- og grøntansvarlig i butikk og løfter godt over ett tonn med varer hver dag. Tviler på at legen min lar meg gå tilbake til det i morgen.

Ringte sjefen nå for å snakke om mulighetene for tilrettelegging, er ikke klar for å gå ut av jobb i det hele tatt enda!
Men fikk ikke det mest positive ut av den samtalen følte jeg. Har tidligere sagt til henne at jeg gjerne kan pakke litt brød og slike enkle oppgaver fremover, da jeg helst ikke vil sitte bom i kassen 7,5 timer om dagen. Men virker som det er dette hun sikter meg inn for nå.. Kjenner jeg straks mister all motivasjon.
Har alltid vært en som kommer tidligere på jobb og er gjerne en time over for at det skal se bra ut. Stiller alltid opp når det trengs og gjør alt sjefen ber om.
Håper virkelig hun hører på hva jeg har sagt rundt dette! Å bare sitte i kassen når man til vanlig er avdelingsleder med ansvar for ansatte osv fungerer ikke for meg! Kommer til å kjede meg ihjel!

Måtte bare få ut litt frustrasjon over dette! :-)

Sent from my GT-I9305

Så kjipt, håper det ordner seg med god tilrettelegging!

alle sjefer skal gi tilrette legging av jobben. Du får legen din til å skrive dette. Vist ikke så får legen bare sykemelde deg lengre

alle sjefer skal gi tilrette legging av jobben. Du får legen din til å skrive dette. Vist ikke så får legen bare sykemelde deg lengre

Er dette jeg også mener. Når sjefen da sier at det kan være vanskelig å tilrettelegge i butikk, da ble jeg sjokkert! En annen butikk i kjeden har vært i avis og alt, nettopp fordi de har vært så flink til å tilrettelegge!

Føler nesten de bare tenker lønnskostnad og at det er bedre om jeg er sykemeldt.

Sent from my GT-I9305