Sykemelding og ferie

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
For oss som er sykemeldt 100% nå pga bekkenløsning, hvordan blir det da med overføring av ferie til neste år? Jeg hadde tenkt til å ta ut ferie før permisjonen og overføre noe til neste år. Siden jeg er sykemeldt nå, så lurer jeg på hvordan det blir med disse ferieukene fra 2013?

Jeg tenker å ta 4 uker ferie midt i permisjonen min før jul og overføre en uke. Spiller ingen rolle for meg siden jeg uansett skal bruke ferie både for 2013 og 2014 til å forlenge permisjonen. Har full ferieopptjening under permisjonen.

Men er sikkert noen regler for hvor mange uker du kan overføre når en er sjukemeldt.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her skal jg ta 5 uker ferie sommer 2013, utsetter permisjonen i mens! Det passer best for jobben også! :)

Jeg ligger ferien inn i permisjonen,både for i år og neste år,så forlenger jeg permisjonen med 10uker:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hmmm..synes bare det er så rart å ta ut ferie i 2013, når jeg kommer til å være sykemeldt helt til jeg føder. Får på en måte
aldri tatt de ferieukene da

Hmmm..synes bare det er så rart å ta ut ferie i 2013, når jeg kommer til å være sykemeldt helt til jeg føder. Får på en måte
aldri tatt de ferieukene da

Du tar ikke ut ferie i sykemeldingen, men i permisjonen..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp