sykemelding et faktum

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Vel og merke bare 20%,ville ikke ha mer.. Trenger bare litt ekstra tid om morgenen.. å 1,5time gjør nok underverker. Så da prøver vi d frem til jeg skal på første legetime neste uke..

Måtte fortelle d til sjefen at jeg er gravid..Der fikk jeg klem og et stort smil så d var litt greit:)

Nå kan jeg senke skuldrene litt mer å nyte å være gravid (med kvalme,halsbrann og hei hvor dette går)

:):)

Hadde det gått ann å sykemelde seg fra skolen hadde jeg vært det, men nå får jeg fravær. Heldigvis med god grunn! Jeg er så lei kvalmen nå og orker snart ikke mer :-/

god bedring til deg :)

God bedring :)

Her er jeg sykmeldt en uke pga blødninger, så fikk streng beskjed om å bare slappe av og ta det veldig med ro! ;)

God bedring til deg!
Nyt den ekstra tiden på morgenen, det har du nok fortjent! :-)
Og så utrolig bra at det ble godt mottatt av sjefen din! :-)

Ønsker deg en fin kveld! :-)

God bedring! Sikkert veldig godt å ha litt ekstra tid på morningen. Nyt den voksende magen din!

Det er jo bra du ikke trenger mer enn 20% :)
Og flott sjefen tok imot nyheten med et smil! Det er så godt og tydeligvis en god og flink sjef! :) dette skal gå fint, godt og få ekstra tid på morgonen!! :)

Deilig med fleksibel jobb!! Selv er det umulig, så er 100% sykemeldt frem til 16, desember.
Nyt de ekstra timene på morgenen :) Og god bedring håper det gir seg fort! <3

Så greit å finne en ordning som funker for deg :)
Masse god bedring, måtte kvalmen gå over helt om ikke lenge ;)

God bedring! Håper den ekstra tiden om morgenen gjør dagene litt lettere.

oi, så herlig!
skulle ønske det var en mulighet hos oss også, men vi trenger de folkene vi er,
og ingen vikar vil jobbe 1,5time på mårran for meg... :(

ble full sykemelding på meg også, pga blødninger, men de er borte nå når jeg har tatt det med ro.
verre med kvalmen...

Back
Topp