Sykemelding eller ikke ?

CurlySue

Glad i forumet
Jeg har hatt en lang vei for å komme hit jeg er nå. Begynte på nesespray 11 mars. Kjenner ikke så mye til den, annet en at i en time eller mer etter å ha tatt den så ligger jeg rett ut med tett nese. Om jeg sitter oppe så renner alt ut. Jeg vurderer å gå til legen å få sykemelding. Kjenner hode er sykt fult av tanker, og jeg er en person som har det best hjemme for meg selv når sånt står på. Hva syns dere jeg skal gjøre ?

Hadde ikke hatt dårlig samvittighet for å sykemelde meg. Som du sier det har tatt lang vei for å komme dit du er nå❤️

Det er vanskelig å si. Men du må jo bare gjøre det som føles best for deg:) Men jeg sleit veldig med å bare være hjemme med mine egne tanker. Ble mer stressa av det og syntes det hjalp å være på jobb der det var masse ting som okkuperte hodet mitt:)

Last edited:
Takk for svar. Min mann sier jeg skal ta noen dager. Så da gjør jeg det. Litt stille på jobb fortiden, så kan ikke begrave meg i arbeidet heller. Mye tanker som surrer å går. Jeg takler sånt bedre hjemme sammen med hunden min

Jeg har vært sykemeldt under medisin og rugetiden :) Er ei stor påkjenning for kroppen å det er godt å slappe av uten å stresse så mye..

Jeg har også vært, og er helt/delvis sykmeldt under forsøk. Det er best for meg. Du må gjøre det som er best for deg:-)

Back
Topp