caka*
Betatt av forumet
jeg har gått rundt å tenkt på om jeg kanskje bør få meg en sykemelding, for meg føles det som et nederlag og jeg vil så absolutt ikke!! Men jeg duger ikke til noe! og dette tærer både på meg og familien. På jobb går jeg rundt som en zombie og svimler hele tiden (ikke kjekt i en butikk med mye kunder!), hjemme føler jeg meg som en elendig mor og forlovede, orker ikke noe som helst og mannen er seriøst alenepappa for to for tiden (meg og gullet).
Føler jeg har fått alle plager på en gang denne gangen, kvalme, oppkast 1-2 (innimellom flere) ganger til dagen, svimmelhet (selv om blodtrykket var fint for et par uker siden), vondt i rompa og i skambenet (bekkenløsning?), konstant hodepine, tett i nesa hver eneste natt og kjempe irriterenes kløe. Jeg spiser forholdsvis sunt og mye, drikker mye vann, legger meg tidlig om kvelden og prøver å få mye frisk luft, like vell er kroppen helt tom for energi.
Er det helt tåpelig av meg å spørre legen om en sykemelding?
jeg får så dårlig samvittighet ovefor jobben nå når det begynner å nærme seg jul å alt, men jeg føler meg jo ikke så duganes når jeg er på jobb heller..
Sorry klaginga og takk for at du leste!
Føler jeg har fått alle plager på en gang denne gangen, kvalme, oppkast 1-2 (innimellom flere) ganger til dagen, svimmelhet (selv om blodtrykket var fint for et par uker siden), vondt i rompa og i skambenet (bekkenløsning?), konstant hodepine, tett i nesa hver eneste natt og kjempe irriterenes kløe. Jeg spiser forholdsvis sunt og mye, drikker mye vann, legger meg tidlig om kvelden og prøver å få mye frisk luft, like vell er kroppen helt tom for energi.
Sorry klaginga og takk for at du leste!