sykehusopphold

2008/2013/2014

Glad i forumet
Hvor lenge skal dere ligge på sykehuset etter fødsel?? Ønsker dere å reise hjem så fort som mulig eller vil dere være så lenge dere kan??

Jeg ønsker å reise hjem fort.

Så lenge det ikke er noen komplikasjoner kan du jo dra hjem med en gang.
De anbefaler jo det ikke, men de kan ikke nekte deg.

Hvis alt er bra reiser vi hjem etter en natt tror jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil gjerne hjem så fort som mulig , sist var jeg 48timene med tanke på føllingsprøva som skal taes , men hadde også vært der 3 dager tidligere pga igang setting .
Så nå vil jeg hjem asap , og heller reise tilbake for den testen da den skal taes

Jeg skal ha planlagt ks, så kommer litt ann på hvordan operasjon går.. Drar så fort jeg får klarsignal :-)

Jeg kommer nok til å reise hjem så fort som mulig. Har hatt korte opphold med hver fødsel. Men måtte være ett par dager før fødsel de gangene, pga at jeg ble satt i gang begge gangene. Håper jeg slipper det nå.
;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så lenge de synes jeg skal bli. De på sykehuset vet best. Er tross alt jobben deres. ;) Men jeg har heller ingen andre barn å reise hjem til. Pluss det er mulighet for å få rom for både mannen min og meg på sykehushotellet. :) Så blir forhåpentligvis ikke alene der.

Enig med MoJo :)

Vi blir nok sikkert 3 dager siden det må gå minst 48 timer før de tar den blodprøven. Bor 2,5 times kjøring unna sykehuset, så er lite aktuelt å kjøre tilbake for å få det gjort......

Her blir vi liggende alt fra 1 til 2 uker :) men d avhengig av når mine to små ska komme til verden :)

Så kort tid som mogleg på sjukehuset der eg skal føde. Skal heim og være på lokalsjukehuset på "god start-eininga" i staden. Vi bur fem min unna lokalsjukehuset, så da e eg nærmare mannen og jentungen. Veit ikkje kor lenge eg blir på lokalsjukehuset. Eg og tenke litt husmorferie :)

Jeg vil være minst tre dager.. Trenger nok å komme meg litt før jeg reiser hjem til de andre barna. Uansett så kan de komme på besøk hver dag. Håper besteforeldre stiller opp som barnevakt så mannen kan være sammen med meg på kvelden/natten. :)

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det. Men kan ikke se for meg at jeg er klar for å dra hjem noen timer etter fødsel som jeg ser enkelte gjør. Men nå er dette min første, så jeg vil nok føle meg trygg ved å være en stund på sykehuset :)

Hva er grunnen til at noen av dere vil hjem så fort som mulig?

Kommer nok til å bli der så lenge jeg bør være der. Uforutsigbart med mine sykdommer :)

Blir så lenge jeg må/føler for det. Sist måtte jeg være i tre dager da jeg fikk jern intravenøst pga. blodtap under fødsel. Var like greit for jeg var så svimmel at jeg kunne ikke stå uten støtte de to første dagene :P Ammingen gikk supert da, så om den går like bra neste gang og formen er bedre kunne jeg nok tenke meg å reise hjem tidligere. Kommer også litt ann på om man får rom på pasienthotellet og om vi får pass til storebror.Tar det som det kommer med andre ord :)

Hvis alt er helt normalt vil jeg være en eller to overnattinger :) Hvis tilstanden tilsier at jeg skal bli lenger, så blir jeg lenger... Selv om det er første, så er jeg trygg på at jeg klarer meg minst like bra hjemme hos meg selv (forutsatt at alt er normalt)

Første jenta ble født på morgenen på lille julaften. . Klarte ikke å ligge på sykehuset alene i jula.. så reiste hjem til mamma etter 24 timer. Det gikk helt fint.. kom tilbake noen dager etter og tok blodprøven. Med andre jente lå jeg i 2 døgn... Men jeg blir så rastløs på sykehus og klarer ikke å finne roa.. føler meg bare malplassert og trist. så dro hjem tidlig den gangen også... denne gangen har jeg også lysst til å bare inn å ploppe å reise hjem... :) man blir jo fulgt opp selv om man ikke er på sykehuset hele dagen. De sjekker babyen før reise og du får ringe barsel når du måtte ønske.. helsesøster kom kjapt inn i bildet også :) antar det blir slik for min del :)

så kort tid som mulig..

Back
Topp