Sykehusinnleggese

LLR4

Blir kjent med forumet
Da ligger jeg her da, med hyperemesis!! ekstrem svangerskapskvalme som det også kalles.. Ikke spist eller drukket på en uke så da ble jeg lagt inn:( intravenøs væske og kvalmestillende.. Skulle ønske oppkastet slapp taket snart.. dette er kjiiiiipt!! Uutholdelig:(

de som bare har morgenkvalme skal væææære sååå glad for det;) jeg bytter gjerne;)

Uff, hva man må gå igjennom for disse små søte!
Håperhåper det gir seg snart, og at væsken hjelper så du får litt mer energi :)

*stor klem* sendes din vei.. God bedring, håper det værste gir seg snart

Da ligger jeg her da, med hyperemesis!! ekstrem svangerskapskvalme som det også kalles.. Ikke spist eller drukket på en uke så da ble jeg lagt inn:( intravenøs væske og kvalmestillende.. Skulle ønske oppkastet slapp taket snart.. dette er kjiiiiipt!! Uutholdelig:(

de som bare har morgenkvalme skal væææære sååå glad for det;) jeg bytter gjerne;)

Jeg vet gooodt hva du går igjennom! Samme gikk jeg igjennom oktober 2011 :/ det er så sjipt :( det som er greit å vite er at det går over så fort iv osv begynner funke :) jeg fikk resept på kvalmestillende til å ta så fort jeg kom hjem, og det funka godt! Så trappa jeg ned selv ettersom jeg følte meg :) håper du blir bedre veldig snart! :) stor klem til deg!!

Stakkar deg!! Masse god bedring!

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Huff,det hørtes ikke noe godt ut i det hele tatt!! Masse god bedring til deg,håper det gir seg snart!!

*venter nr.2 den 8.2.2014*
-tasting fra telefonen-

God bedring! :)

Mom2three♡ venter liten spire feb2014

stakkars, synes sååå synd på deg. GOD bedring!

stakkars, dsynes sååå synd på deg. GOD bedring

Off det hørtes ikke godt ut..:( sender deg masse god bedring klemmer og håper at du snart blir bedre!:)

Termin 9.februar med første frøet:)

God bedring, håper det går bra med deg, hørtes ikke no bra ut :(

Uff det hørte ikke godt ut :/
Masse god bedring til deg :)

Back
Topp