sykehusinnleggelse

*Laila*

Forumet er livet
Ja i morgen er dagen da til å legges inn for å få en cerclage på livmorhalsen.For dere som ikke er kjent da med min historie,så har jeg svak livmorhals,mistet 2 i uke 22+1 tidligere pga det. så i morgen blir jeg lagt inn for de skal sy på cerclagen på livmorhalsen slik at jeg ikke åpner meg for tidelig igjen. Tvi tvi...sier jeg bare[&:]håper jeg ikke får noen komplikasjoner...[&:]

lykke til[:D]

*klem*

Krysser fingrene! Tvi tvi

Lykke til!!!! Håper det går bra!

Takk for alle lykkeønskningene[:)]Dere hører nok fra meg når jeg kommer hjem.Jeg blir hvertfall liggendes til fredag,men hvis det har skjedd noen komplikasjoner så blir jeg liggendes lenger.

masse lykke til laila76!

det er bra di hvet hva som må gjøres nå!å jeg tror og håper at alt går kjempe bra![:)]

hold oss oppdatert!

Heisann=)
Da er jeg kommet hjem igjen.Inngrepet gikk fint.Jeg hadde en lang og lukket livmorhals på 5,7 cm,så inngrepet gikk bra,så nå har jeg cerclage på[:)]Jeg er i god form,men er kjempesår nedentil og blør litt[&:],men det er normalt etter et inngrep.Så jeg ble lykkelig i dag når jeg fikk UL for å skjekke hvordan babyen hadde det.Hjerte slo og h*n hoppa og koste seg der inne,så da får man bare håpe at resten av svangerskapet går bra også[:)]Klem

Det var godt å høre[:)] lykke til videre!!

Så bra alt gikk bra[:)]

Ønsker deg virkelig alt vel i svangerskapet!!! Jeg er virkelig beundret over at du har klart å gå på et 3. svangerskap etter å ha mistet 2 ganger så sent. Du må virkelig være et heidundranes menneske med masse pågangsmot!!!

LYKKE TIL!

Lykke til så utrolig mye Laila!! Håper og satser på at dette vil gå bra [:)]

å så herlig å høre laila.spurte på en anne tråd hvordan det hadde gått dette her,men nå fikk jeg jo svar her....[:D]

god bedring (neden til)[:D]

Ønsker deg virkelig alt vel i svangerskapet!!! Jeg er virkelig beundret over at du har klart å gå på et 3. svangerskap etter å ha mistet 2 ganger så sent. Du må virkelig være et heidundranes menneske med masse pågangsmot!!!

LYKKE TIL!

vet ikke helt om jeg er et heidundrandes menneske men jeg tar ting litt som det kommer.Jeg klarer ikke planlegge noe,og regner ikke med på at jeg får et lite nurk om noen mnd,men jeg håper[:)]Jeg vil liksom prøve det jeg kan før jeg evt vil innse at det må bli et liv uten barn.Vet ikke om jeg klarer å forklare dette bra,men jeg gleder meg ikke over svangerskapet,tar ting som det kommer,og får heller bli positivt overraska hvis dette går bra.Jeg misunner alle som kan nyte svangerskapet,jeg gleder meg til jeg er ferdig.
Takk for alle meldinger på tråden her,det er kjempekoselig[:)]

Back
Topp