Sykehusinnleggelse pga kvalme

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Jeg sitter her å vurderer så sterkt å ringe jm og trygle om å få bli innlagt, jeg klarer ikke dette mer, har prøvd alt! Til og med kvalmestillende medisiner, men jeg klarer ikke å holde dem lenge nok til at de får til å gi virkning, dette er nå andre natta på rad at jeg har spydd hele natta igjennom (i tillegg til på dagtid), og keg klare ikke å få meg noe mer en maks 1 time sammenhengende søvn om gangen, alt jeg putter i munnen kommer opp igjen, så jeg spyr igrunn kun galle, eller luft, for det er ingenting der..

hva må til for å få lov til å bli innlagt å få kvalmestillende intravenøst?

og hjalp det dere? Ble dere litt bedre?

Huff :( føler sånn med deg!! Ville ringt jm eller lege og forklart situasjonen - og hørt hva de tror :)

God bedring!

Uff, det høres ikke godt ut! Bare ring du, det skader ikke å prøve. Håper du får hjelp!

Ring ring ring! Du blir ikke bedre av å ikke få i deg noe heller. Kroppen trenger drivstoff.

fikk beskjed om å komme inn.. Så får håpe sambo får fri tilå kjøre meg, for er egentlig ikke i form til å ta offentlig transport (dvs. Over 1 time med hurtigbåt, så div. Busser igjennom byen)..

Krysser armer og bein for at de får hjulpet seg så du slipper å kaste opp sånn, det er jo så vondt!!
Lykke til og god tur :greet025

Stakkars deg!!Det hørtes forferdelig ut å ha det sånn!!! :( Håper at du kan få innlegges,og at du blir bedre raskt!!Masse god bedring til deg og varme tanker!! :)

God bedring!

God bedring.

Tusen takk :-) er innstallert pp sykehuset nå, og har begynt behandling. Merker ikke noen forskjell enda. Men jeg måtte ikke bli redd av den grunn. For de hadde mange varianter de kunne prøve..

Og hærlige legen ville at jeg skukke få ul, så nå har jeg fått sett en bitteliten baby med bankende hjerte ♡
Ble satt frem 3 dager. Hurra..7+3 idag da.

Om det ikke hjelper på kvalmen så hjelper det iallefall på humøret! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk :) er innstallert pp sykehuset nå, og har begynt behandling. Merker ikke noen forskjell enda. Men jeg måtte ikke bli redd av den grunn. For de hadde mange varianter de kunne prøve..

Og hærlige legen ville at jeg skukke få ul, så nå har jeg fått sett en bitteliten baby med bankende hjerte ♡
Ble satt frem 3 dager. Hurra..7+3 idag da.

Om det ikke hjelper på kvalmen så hjelper det iallefall på humøret! :)

Så bra at de tok deg inn:) God bedring :)

Spennende å høre hvordan det går da :) og om de virkelig har bedre medisiner?? Kjempet imot og bli lagt inn sist gang med nebb og klør, men kjenner for å gi meg denne gangen om formen bare skal bli verre... Men håper fortsatt den skal bli bedre :confused:

Åh! God bedring.. Slik som du har det nå hadde jeg det i 4 dager i forrige uke.. Men vips så ga det seg. Jeg har bare vært uggen denne uken *bank i bordet*. Håper du kommer deg fort! :)

Så lenge jeg ligger helt iro og ikke rører på meg. Så går det fint :-) men må jeg sitte/stå/gå så er det rett tilbake igjen. Men jeg fikk sove inatt, hurra!

Så lenge jeg ligger helt iro og ikke rører på meg. Så går det fint :-) men må jeg sitte/stå/gå så er det rett tilbake igjen. Men jeg fikk sove inatt, hurra!

Håpe du kommer deg raskt!
Jeg lå selv inne for 3uker siden, lå da i 3 dager. Syns nesten det va herlig å bare ligge der å bli dullet med. Fikk akupunktur og væske :) bli frisk

Back
Topp