sykehuset!!

malrodien

Gift med forumet
hoff.. i natt hadde jeg så mye kynnere så jeg ringte jordmor i mårrest.. hu ble helt vill og ville ha med innover til sykehuset.. selv var jeg for trøtt så jeg ringte inn til sykehuset selv å spurte om jeg kunne slippe. de ville ha meg innover også men etter mye prating fikk jeg slippe om jeg dro til jordmora.. så dro jeg til hun i sta og hun kjente på kynnerene.. etter et kvarter konstanterte hun at jeg MÅTTE på sykehuset![:'(] så nå sitter jeg å venter på taxien hun har bestilt! blir jo skremt ! hun snakka jo både om overnatting og medesiner!! klokka 3 skal jeg innover[:'(][:o]

Greit å få sjekka ut ting og tang da... Håper alt gåt bra med dere begge:) LYkke til!!

Er nok det beste å få sjekka det ut ja.. Lykke til! Håper alt er bare bra.. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite da.. [:)]

Oi.. Så skummelt..! Lykke til..!
Bedre å få sjekket det ut i tide ihf.. Vi venter spent på oppdatering..!

Føler selv jeg har litt for mye kynnere i løpet dagen/natta..
Hmm.. Ikke deilig i det hele tatt..

Det hørtes litt skummelt ut  og det er bra at du får det sjekka kynnerne skikkelig ut. Bedre med en kontroll for mye enn en for lite.

Lykke til.

Lykke til kjære deg! Bedre med en sjekk for mye enn for lite. Ligger på sofaen her hjemme er sliten selv.

lykke til. håper alt går bra (det gjør det sikkert [;)])

Er det virkelig så farlig med kynnere? Jeg har selv hatt veldig mye i dag etter at jeg hadde kommet hjem fra byen.. Var på cafe med lenemor, det var sååå koselig. Nå er jeg helt gåen. Hadde fem kynnere bare mens jeg spiste middag. Har liggi i senga en stund, men er sliten.

Hun har sikkert fått beskjed om å ta det med ro.

allt bra med både meg og den lille i magen.. på sykehuset målte dem kynnerene og fosteraktiviteten.. hadde en del regelmessige kynnere som var små (dem kjente jeg ikke en gang) mens jeg også hadde en del hardere kynnere å som ikke var regelmessige.. ble satt på ei fødestue mens jeg ventet på legen.. *hihi fikk både mat og en times søvn der* da legen kom sjekket de livmormunnen som heldigvis så upåvirka ut. de viste ikke hvorfor de små var der, men de store kynnerene var de ganske sikker på at den lille i magen forårsaket når han sparket.. [:D] så fikk reise hjem igjen, men må kontakte dem igjen om det kommer mere av dem.

hehe ja.. han ligger med hodet ned nå, og flytter bare føttene fra den ene til den andre siden i magen.. livlig liten krabat det der ja.

Kjempe bra å høre at alt er i orden med deg og lille Lukas :)
Pass på deg selv og ta det masse med ro framover.

Godt å høre at alt står bra til med dere da!
Turboen i magen min ligger og med hodet ned nå, selv om det ikke kjennes slik ut[8D][:D]

Back
Topp