sykehuset

tracey88

Flørter med forumet
i dag hva jeg på sykehuset. fordi jeg har små smerter mensenmurringer i 2 dager, og alt hva bra med gutten min, men hva 4 prosent under.
og limordhalsen min ble målt til 2.5.
så dem sa jeg måtte kontante dem visst jeg fikk mer kynnere,
som hva mer vonde,
vet ikke om det er veldig lavt, men dem sa det hva greit, men føler dem sjuler noe, noen ab dere andre som har noe erfaring?

Min hals er på 3 cm nå, og mellom 2 og 4 er innenfor sa de :-)

Min er på 1,5 cm nå.
Var på 2.9 cm lenge, men forkortet seg under premature rier. Så har fått beskjed om å ta det med ro. Så regner med at du har fått samme beskjeden på det?

fikk ikke noe beskjed om det. hva på ca det samme sist måling, så er kansje normalt for meg da.

fikk ikke noe beskjed om det. hva på ca det samme sist måling, så er kansje normalt for meg da.
Da er det nok normalt for deg ja :-) Er ingen fasit. De ser kun etter endringer i lengden. Er det ikke endringer er det heller ikke noe på gang tror jeg :-)

Det er nok ikke noe farlig for din del da altså.. Men bra dem følger opp og ber deg være obs på det uansett =) 2,5 er helt innafor! =)

Hvor lang er livmorhalsen hvis den ikke er forkortet? :)

Gjennomsnittelig 4-5 cm :)
Ikke unormalt for flergangsfødene å ha 3 cm heller.

Noen har fra naturens side litt korterere enn gjennomsnittet, uten at det er noe galt :)

Noen har fra naturens side litt korterere enn gjennomsnittet, uten at det er noe galt :)
What she said..
Min ligger på 4 cm etter første fødsel... =) Den lå på 4,5 ca sist... =)

Jeg har ligget på 4,5 cm. Men fra uke 30 var den 3,5. Det var helt naturlig fikk jeg beskjed om, fordi jeg er mye lenger ut i graviditeten enn da jeg jeg lå på 4,5 cm. :) Barn nr to.

Jeg har ligget på 4,5 cm. Men fra uke 30 var den 3,5. Det var helt naturlig fikk jeg beskjed om, fordi jeg er mye lenger ut i graviditeten enn da jeg jeg lå på 4,5 cm. :) Barn nr to.

Takk for svar :)

Hvor kort kan den bli før man merker man er i fødsel eller merker noe generelt? Blir den forkortet før man kjenner rier eller hvordan fungerer det? ;)
Er andregangs selv, men dette har jeg aldri satt meg inn i ;)

Hvor kort kan den bli før man merker man er i fødsel eller merker noe generelt? Blir den forkortet før man kjenner rier eller hvordan fungerer det? ;)
Er andregangs selv, men dette har jeg aldri satt meg inn i ;)
Ikke så mye å sette seg inn i heller de har gjort store studier bla på tvillinggravide. Lengden på livmorhalsen er svært lite egnet til å si noe om fødselstidspunkt. Den kan være kort i lang tid før fødsel og den kan være lang helt frem til man går i fødsel. Derfor har man sluttet å måle den rutinemessig hos feks tvillinggravide. Endel måler på gammel vane, men sjelden noe nyttig å å bruke målet til.

Back
Topp