Sykehuset

Bondefruen

Forelsket i forumet
I går var jeg på sykehuset for vurdering om igangsettelse. Jeg skal få svar tirsdag 30 om de gjør noe, det hørtes ut som de trodde det var det beste men ville jeg skulle ha passert 38 uker :)

Men... Jeg har blitt skikkelig syk. Inatt har jeg svettet ut hele dobbeltdyna! Lå bare å frøs å skalv, tror jeg hadde temmelig høy feber! Å jeg er helt tett i halsen, kjennes ut som om jeg har fått bronkitt...

Ok å bli syk, men jeg kvier meg skikkelig for å føde når jeg ikke får puste skikkelig... Noen som vet om man får pencilin/antibiotika for å bli frisk når man er på tampen av svangerskapet?

ja, d kan du nok få. du må i vei å ta crp i dag!

Spennende å se hva det blir til :)
Jeg er og dårlig og håper ikke lillegutt kommer akkuratt nå. Må ha mer energi enn dette iallefall :P Kom deg til legen, ganske sikker på at du kan få antibiotika ol nå :);)

Skal til legen 12:40 :)

Når man ikke klarer å puste skikkelig, ser jeg for meg at man ikke klarer å puste skikkelig gjennom en fødsel. Det blir for utmattende :(

Lykke til hos legen, håper du blir frisk før fødselen!

-Fra appen-

Lykke til hos legen :)

Lykke til:) Dumt spørsmål, men hvem får tilbud om igangsettelse før termin?
Jordmor kan sende en forespørsel om vurdering. Så bestemmer legen på sykehuset dette. Kommer litt an på. En får ikke tilbud men må ytre ønske selv. Noen får dersom de blir utslitt av mye smerter før. Jeg fikk fordi jeg hadde styrt fødsel sist og det vil være en mindre stresset situasjon og bli satt igang.

Så bra du fikk en dato, men håper virkelig du blir frisk og lykke til hos legen.

Jeg blir vurdert pga store bekken&hofte plager som innebærer store smerter! Jeg har medfødt hoftefeil på begge sider, å som gravid kan man ikke ligge på magen eller ryggen, så da går det utover hoftene. Jeg har nå fått betennelse i hoftene i tillegg til at jeg har bekkenløsning.

Så nå er jeg handikappet :P Jeg får ikke til å kle på meg klær selv, jeg er totalt avhengig av krykker, jeg har fått forbud mot å kjøre bil å jeg får ikke til å sove på nettene lenger.

Men alt i alt er det verdt det når jenta vår endelig kommer :)

Skal til legen 12:40 :)

Når man ikke klarer å puste skikkelig, ser jeg for meg at man ikke klarer å puste skikkelig gjennom en fødsel. Det blir for utmattende :(
Kjenner problemet. Har tett nese non stop. Så sent i svangerskapet kan man jo bruke litt nesespray. Håper du kommer å bli bedre snart og lykke til :)

Brukte zymelin nesespray heile første svangerskapet! Gjekk heilt fint! Slutta nesten ei veke før ho vart fødd! Brukte litt i begynnelsen denne fangen, er veg på an igjen no, forkjøla! Orka ikkje gå tett!

Håper du blir fort frisk igjen(eller ihvertfall mye bedre :) )

Masse god bedring!!

Back
Topp