Sykehuset!

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Ja, så ble jeg og lillemann sendt rett opp på sykehuset av fastlegen vår idag da :( Siden navelen hans i løpet av natten bare har "eksplodert" og blitt sykt stor og knall blå! :( Så nå så er vi på et akuttrom på barneavdelingen og venter på legen... Er en veldig bekymret mamma som sitter her nå altså :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Huffda :/ Der hørtes ikke noe bra ut!
Masse god bedring, og STOR klem til mammaen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Oj! Kan tenke meg mammahjertet har det litt vondt nå, ja :( Så godt at dere får så raskt hjelp :)

Huffda :/ Der hørtes ikke noe bra ut!
Masse god bedring, og STOR klem til mammaen!

Takk :) Trengte det når kan jeg si ;)

Barnepleier har tatt de første undersøkelsene av han, altså vekt, lengde, temp og blodtrykk... Han har litt høyt blodtrykk fikk jeg beskjed om, men må bare vente te barnelegen kommer å ser på han :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Uff så ekkelt og skummelt... Håper de finner ut av hva det er og kan hjelpe han! God bedring og lykke til!

Så godt dere fikk så raskt hjelp, håper det er uskyldig! Klem

Uff, stakkars dere. God bedring til lillegutt og god klem til deg<3

Kommer med en liten oppdatering :) Sebastian har heldigvis sluttet å kaste opp væske nå, og ville te slutt ha mat :D Venter fortsatt på barnelegen, så merker godt at det er slitsomt å ikke vite noen verdens ting :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Takk :) Trengte det når kan jeg si ;)

Barnepleier har tatt de første undersøkelsene av han, altså vekt, lengde, temp og blodtrykk... Han har litt høyt blodtrykk fikk jeg beskjed om, men må bare vente te barnelegen kommer å ser på han :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Nå er dere i alle fall i trygge hender på sykehuset. Tenker masse på dere! Håper det er ufarlig og at han kommer seg kjapt! Husk å ta vare på deg selv også ❤️

Håper det går bra med dere. Godt dere er på sykehuset. Lykke til!

Huff! Skjønner du er bekymra. Tenker på dere<3

Tusen takk jenter :D Varmer godt med så masse omtanke♡

Da var vi endelig kommet hjem :D Navelen gikk tebake igjen, og siden det ikke virker som han har vondt i den, så skal vi bare følge litt ekstra med på den :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Huff... Må være helt forferdelig mens det står på. Hadde de noe svar på hva det var da?

Huff... Må være helt forferdelig mens det står på. Hadde de noe svar på hva det var da?

Ja var ikke mye tøff i trynet for å si det sånn! :P Så kjempe glad for at sambo kom opp rett etter at vi hadde kommet :) Nei bare at det var navlebrokk, og at vi nå skal følge litt ekstra godt med :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Så bra å høre at dere er hjemme igjen og at han ikke har vondt:) finnes ikke noe verre enn at de små ikke har det bra!

Ja var ikke mye tøff i trynet for å si det sånn! :P Så kjempe glad for at sambo kom opp rett etter at vi hadde kommet :) Nei bare at det var navlebrokk, og at vi nå skal følge litt ekstra godt med :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Isak har også tendenser til navelbrokk, er vist vanlig og forsvinner hos de fleste. Men vi fikk også beskjed om å følge litt med. men ser for meg at det er skummelt når det hovner slik opp.

De mannfolka er gull verdt! Vi var ut og inn av sykehuset den første tiden pga høyeverdier av gulsott. Hadde ikke hengt sammen i sømmene om det ikke hadde vært for kjæresten. Selv om gulsott ikke er noe farlig når det er oppdaget.

Isak har også tendenser til navelbrokk, er vist vanlig og forsvinner hos de fleste. Men vi fikk også beskjed om å følge litt med. men ser for meg at det er skummelt når det hovner slik opp.

De mannfolka er gull verdt! Vi var ut og inn av sykehuset den første tiden pga høyeverdier av gulsott. Hadde ikke hengt sammen i sømmene om det ikke hadde vært for kjæresten. Selv om gulsott ikke er noe farlig når det er oppdaget.

Ja vet :) Men jeg har navlebrokk selv, og har mye vondt i den, så fikk litt ekstra panikk igår da når jeg tenkte at han kanskje skulle få de samme smertene som jeg hadde :(

Ja mannfolka i sånne situasjoner er gull verdt :) Dem skjønner det kanskje ikke selv, men betyr jo mye for oss å ha dem der :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp