Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi snart klare for røntgen, håper hofta til lillegull er bra.. rer ville vært den beste julegaven<3 vil aldri mer se en frejkas pute!!!!!!
hihi, Ja hun storkoser seg!!! Vippestolen får gjennomgåÅååååh, det var gode nyheterGratulerer så mye med en putefri baby som kan sparke løs og kose seg
Kan tenke meg det var helt fantastisk for henne og få den av!
takkGratulerer med putefri babykan jeg få spørre når de så at hun kom til å måtte trenge pute?
ja vi har vært heldigehuff, nei kan tenke meg at det ikke er noe særlig når man tror man har født et helt friskt barn. Men bra hun er blitt såpass fort bra!Det er jo dessverre de som må ha puta i 6 måneder...
Det er også de som må i strekk og gips!! Hoff!! Nei, jeg skal ikke klage, men det skal ikke mye til for å føle verdens undergang når man nettopp har født!
ja vi har vært heldige![]()
Det er også de som må i strekk og gips!! Hoff!! Nei, jeg skal ikke klage, men det skal ikke mye til for å føle verdens undergang når man nettopp har født!
![]()