Sykehuset

sunniva26

Blir kjent med forumet
Da er vi snart klare for røntgen, håper hofta til lillegull er bra.. rer ville vært den beste julegaven<3 vil aldri mer se en frejkas pute!!!!!!

Masse lykke til! Håper alt er bra så dere slipper puta videre! ;)

Lykke til, håper alt går bra.

Lykke til!! :D

Masse lykke til :)

Vi fikk av puta!!!! <3 helt fantastisk:) jenta mi kan VHS bukse på for første gang :D Kine spreller som gal og koser seg :D tusen takk alle sammen :)
Da er vi snart klare for røntgen, håper hofta til lillegull er bra.. rer ville vært den beste julegaven<3 vil aldri mer se en frejkas pute!!!!!!

Åååååh, det var gode nyheter :D Gratulerer så mye med en putefri baby som kan sparke løs og kose seg :) Kan tenke meg det var helt fantastisk for henne og få den av!

Åååååh, det var gode nyheter :D Gratulerer så mye med en putefri baby som kan sparke løs og kose seg :) Kan tenke meg det var helt fantastisk for henne og få den av!
hihi, Ja hun storkoser seg!!! Vippestolen får gjennomgå :D VHS bukse?? Skulle stå BRUKE bukse ;) har hatt pute siden dag 2, så litt uvant til meg også!! :D

Så bra at det har ordnet seg :) Tipper det blir en ny hverdag for dere begge. Grattis med putefri baby! :)

Det har sikkert deilig å slippe den mer! :-)

Gratulerer med putefri baby :) kan jeg få spørre når de så at hun kom til å måtte trenge pute?

Gratulerer med putefri baby :) kan jeg få spørre når de så at hun kom til å måtte trenge pute?
takk :) det var barnelegen på 2 dags kontrollen som merket det. Venstre hofte ute av ledd. Så på dag 3 ble det ul og pute på.. Hoff.. Det var en tøff beskjed å få!!

huff, nei kan tenke meg at det ikke er noe særlig når man tror man har født et helt friskt barn. Men bra hun er blitt såpass fort bra! :) Det er jo dessverre de som må ha puta i 6 måneder...

huff, nei kan tenke meg at det ikke er noe særlig når man tror man har født et helt friskt barn. Men bra hun er blitt såpass fort bra! :) Det er jo dessverre de som må ha puta i 6 måneder...
ja vi har vært heldige :) xsmile3 Det er også de som må i strekk og gips!! Hoff!! Nei, jeg skal ikke klage, men det skal ikke mye til for å føle verdens undergang når man nettopp har født! ;)

xsmile9 xsmile9
ja vi har vært heldige :) xsmile3 Det er også de som må i strekk og gips!! Hoff!! Nei, jeg skal ikke klage, men det skal ikke mye til for å føle verdens undergang når man nettopp har født! ;)

Back
Topp