sykehuset på tv3

hegemw

Forumet er livet
huff, så på det nå, reprise da var siste episoden, og huff,
fikk en liten knekk der, en fødende kvinne, kom noen tårer trillende da, tanken på at jeg ikke
får oppleve det beli litt for stor når jeg så det.

men håper virkelig at denne gangen skal det gå bra.
jeg har skikkelig tro denne gangen, for nå skal det bare gå!!!!!

Hegemw nå skal det gå både for deg og meg med fler.
Kjønner godt at du er litt usiker på hvordan dette går jeg, det er du ikke alene om.
Og det er sannelig på tide at Porsgrunn får noen positive tester her inne nå, kjønner at det er lenge siden nå.

Ja gråt noen tårer da jeg å, virker som en helt fantastisk oppleve! Var veldig spennende å se på jordmødrene når det gikk å...

Men du...jeg har stor tro på at alle her inne får oppleve det engang[:)] For noen er veien bare lengre enn for andre.
Vi får tenke posetivt og ikke gi opp[;)]

Vi SKAL bli mammaer vi å!!!!!!!!!!!

twinanne, ja enig, du tester først så jeg noen uker etter.
og alle de andre her inne.
ja lenge siden det har vært noen i porsgrunn nå altså, han kahn får bare gjøre klar de beste eggene våre når de kommer ut.

kate, ja enig, vi skal jammen bli mammaer vi også, for nå er det vår tur, alle her på ass,bef sin tur nå altså.
hadde jeg bare vist at jeg kom til å bli gravid så hadde det vært enklere, men jammen skal jeg bli gravid nå altså for det har jeg bestemt :)
og du og skal følgen jammen få en pos test, det fortjener du virkelig.

Så den episoden jeg også, trilla noen tårer da ja.

Men jeg er sikker på at vi skal få oppleve den engang jeg og.
I nærmeste framtid. [:)]

jeg satt å gråt under sykehuset episoden jeg... syns det var så sterkt, men hun før siste episoden som ikke hadde forbredt seg, virket i starten litt likegyldig, at hun bare skullle bli ferdi med saken lissom..sendte sms er osv.. da blir jeg jo litt irritert

Back
Topp