Sykehuset igår kveld

Je@nette

Glad i forumet
Vi var på sykehuset med Sindre igår kveld. Han fikk et lite pustestopp og ble blålig rundt munn og nese. Alle prøver var fine, så vi fikk dra hjem kl 24. Skjer det igjen må han tilbake for utredning av hjertet. Blir skikkelig redd jeg.. Har et hjertebarn fra før...

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Huff, det hørtes ikke bra ut.. Håper alt er bra med han da, at det bare var et i gangs tilfelle.. skjønner at du syns edt er skummelt..! det ville jeg gjort også..!! Trøsteklem

klemmer herifra også!!!!!!!!!!!! 

uff da!ikke noe gøy det der.krysser fingra for at alt er i orden og dere slipper å dra dit igjen..sender masse trøste klemmer til deg og babyen!

oi, så fælt! kan ikke tenke meg åssen jeg hadde reagert. Krysser fingrene for at det var et engangtilfelle og sender STORE TRØSTEKLEMMER

Håper ikke vi opplever dette igjen nei. Er tøft når det står på, også er Sindre like gammel nå som storebror Aleksander var når han ble hjerteoperert. Itillegg så ble Aleksander innlagt bare to dager før dåpen og nå skal vi ha dåp til søndag, så det blir på en måte litt av det samme omgjen. Men Aleksander var veldig syk og så også syk ut. Det gjør absolutt ikke Sindre, så håper det bare var en engangsepisode...

Så ekkelt! Håpe ikkje dette skjer igjen!!

Trøsteklem fra oss her!!

ORIGINAL: bondekone

uff ikke noe korselig det dr
sender en trøsteklem og håper du slipper slikt igjen

SIGN..

Huff, det hørtes ikke bra ut.. Håper alt er bra med han da, at det bare var et i gangs tilfelle.. skjønner at du syns edt er skummelt..! det ville jeg gjort også..!! Trøsteklem

Signerer denne og sender mange klemmer

krysser fingrene i hel her om at det bare va et engangstilfelle. alt går nok bra skal du se. sender masse trøsteklemmer og til lykke ønskninger med dåpen[:)]

Takk [:)]

Oi, så skummelt! Håper det går bra, og at dt bare var ett engangstilfelle![;)] God bedring, og lykke til med dåpen![:D]

Back
Topp