Sykehuset idag

~SannaMor~

Glad i forumet
Vært på sykehuset idag for kontroll av armen..
Klarte selvfølgelig å lage drama, som den dramaqueen'en jeg er [8D]

Tok av gipsen, beveget armen noen cm for at hun skulle få av hele gipsen, vips! så ble jeg svimmel gitt.. Så måtte legge meg ned for å ta ut stinga, var grusomt svimmel hele tiden, mens hun røsket og nappet ut stingene (skikkelig ubehagelig forresten)..
Så skulle jeg videre på røntgen, klarte ikke stå, så fikk rullestol.. kom dit (var ikke 10 meter engang), så ble jeg bråkvalm og eenda mer svimmel.. "do, ja!" kastet ikke opp, men kom meg ikke opp på bena, så der satt jeg da, verdens minste do, ryggen ene veggen og bena andre.. Kaldsvettet som pokker, svimmel som pokker..
Så ble det svart.. i 3-4 sekunder tenker jeg.. men plutselig satt jeg ikke så veldig, men han som var med meg satt plutselig og holdt meg.. Da kom dama som sku ta røntgen.. og hu innerst på doen, med kalde kluter, så de måtte finne en båre.. for å få meg vekk derifra, opp på båre og inn i gangen utenfor røntgenrommet.. og der fikk både 1 og 2 pasienter gå foran meg før jeg var tilbake med litt farge i ansiktet, ikke klissvåt av kaldsvette og normal puls.. Men hun turte ikke reise meg opp, så ble røntgen liggende, for å så bli trillet på venterommet til kirurgiske poliklinikken.. der klarte jeg endelig å sitte oppe uten å nesten gå i gulvet[:)]

Det der var noe av det jævligste, fikk visst veeldig blodtrykksfall, og kroppen fikk sjokk p.g.a at jeg beveget på armen som ikke har fungert normalt i 3 uker..

Æsj, bildene funka ikke [&o]

Men ellers har jeg det fint da[:)]
Hadde med meg verdens beste miljøterapeut idag, han spurte selv om han kunne være med, og holdt hodet kaldt hele tiden [:)]

Godt det gikk fint da.
Ekkelt at det ble sånn men godt du hadde folk rundt deg.

ORIGINAL: unemoren

Godt det gikk fint da.
Ekkelt at det ble sånn men godt du hadde folk rundt deg.

huff, det hørtes skikkelig fælt ut.
godt gipsen er AV [:D]

Hørtes ikke ut som noe hyggelig opplevelse det der nei, men sikkert godt å ha fått av gipsen iallefall! [:)]

Stakkars deg, det er jo ikke noe morro. Godt det gikk tålig greit til slutt! [:)]

Back
Topp