Sykehuset i Tønsberg

snuppa80

Forumet er livet
Noen som har født der?? Skal dit i mars jeg, og er spent på å høre om noen her har vært der alt... Noen som har født på nye føden??[:)]

Har hørt så mye negativt om føden i Tønsberg nå, at jeg nesten er lei! Alle anbefaler Kongsberg, hvertfall siden det er sykehuset jeg EGENTLIG hører til... Og at jeg er sååååå teit som vil og skal til Tønsberg....
Det går på alt fra nesten nær døden opplevelser til sure gamle jordmødre som kjefter deg full! Sjelden man hører noe positivt... Sjøl om jeg veit om mange som er veldig godt fornøyde og[:)]
Men må si at jeg ikke bryr meg stort, siden jeg bare har gode erfaringer med Tønsberg så langt, og faktisk GLEDER meg til å føde der.

Så bare lurer på om noen vil fortelle litt om Tønsberg..... Alt av interesse[:)]

Har ikke født der, men måtte ta en stopp innom der i sommer på vei til ferie pga blødning i uke 13[&:] Ble møtt av en kjempehyggelig dame som var ærlig, blid, snill og hyggelig[:D] Fikk et positivt inntrykk av hele avdelingen og alle viste at de brydde seg mens vi satt der og ventet[:)] Lykke til. Tror opplevelsen har mye å gjøre med hvordan du vil ha det selv og at du tør å si ifra hvordan du vil ha det[;)] Ikke alle som tør det.

Hei!
Jeg har født på Sykehuset i Tønsberg. Fikk vår første jente der april 2004.
Fødselen varte ganske lenge, så jeg fikk med meg tre vaktskifter...så jeg traff endel av de som jobber der,- for å si det sånn... Og de jeg hadde med å gjøre var alle veldig hyggelige og flinke. Fikk veldig god oppfølging synes jeg, samboeren min er helt enig i det.
Det blir moro å se hvordan den nye fødeavdelingen er, men jeg tenker sånn at det er menneskene som jobber der som er viktigst.... og de har hvertfall jeg god erfaring med!
Så vi går mot neste fødsel om ca fire uker uten store bekymringer...
Lykke til!

Back
Topp