Sykehuset i Skien

Ivvi

Forelsket i forumet
Er det boen av dere som har født der før?
Jeg var på Ahus da vi fikk jenta vår, og denne gangen blir det Skien. Har sålangt funnet ut at de tilbyr lystgass der(lykke!), i motsetning til mange andre steder, men utover dette har jeg gjort svært lite research.
Vil gjerne høre om andre fødendes erfaringer!

Fødte i Skien i november 2010. Det endte opp i akutt keisersnitt... Men veldig fornøyd med de ansatte, møtte bare én sur, og hu var nattevakt :-)

*Venter #2 i januar 2014*

Jeg fødte ikke på Skien men i Tønsberg og de hadde lystgass de også :laughing021 helt perfekt. Blir der igjen nå.

Jeg fødte i Skien i 2006. De hadde lystgass på noen av rommene, men jeg var ikke på et av de rommene. Ville ikke ha lystgass heller.

Veldig fornøyd med sykehuset, og de ansatte (foruten to av jordmødrene, men jeg hadde mange innom siden jeg lå ganske lenge).

jeg vet mange fra vestfold velger å dra til skien istedefor tønsberg faktisk. selv har jeg ikke født der.

Jeg fødte på sykehuset telemark, skien, januar 2012. På tross av en veldig hektisk natt sitter jeg igjen med en grei opplevelse. Fikk tilbud om alt av smerte lindring, akupunktur, lystgass, badekar og epidural. Vi var i forkant i vei på en omvisning på avdelingen, det anbefales.

Back
Topp