Sykehuset i natt

lillicent

Flørter med forumet
Hei,

Jeg ble bekymret for lite liv i går kveld (hele dagen) og fikk komme på sykehuset for en sjekk. Alt var fint, god hjertelyd og rytme.

Bevegelsene hennes er i endring og jeg synes det er vanskelig fordi fra neste svangerskapsule skal jeg starte med å følge med på bevegelse. (uke 28)

Flere som har opplevd dette? Synes det var veldig fint å få komme inn og de tok så godt vare på oss
 
Hei,

Jeg ble bekymret for lite liv i går kveld (hele dagen) og fikk komme på sykehuset for en sjekk. Alt var fint, god hjertelyd og rytme.

Bevegelsene hennes er i endring og jeg synes det er vanskelig fordi fra neste svangerskapsule skal jeg starte med å følge med på bevegelse. (uke 28)

Flere som har opplevd dette? Synes det var veldig fint å få komme inn og de tok så godt vare på oss
Så bra du fikk en sjekk! :love7
Har ikke vært inne, men antar det er et tidsspørsmål, hehe. Aktiv baby med mye liv og fast rytme, så kontrasten blir kjapt stor hvis han tar en chilledag. Og jeg er generelt angstete. Var inne et par ganger forrige svangerskap, det var veldig betryggende. Har saftis i fryseren i tilfelle nødvekking, han har respondert så bra på det i hittil.
 
Hei,

Jeg ble bekymret for lite liv i går kveld (hele dagen) og fikk komme på sykehuset for en sjekk. Alt var fint, god hjertelyd og rytme.

Bevegelsene hennes er i endring og jeg synes det er vanskelig fordi fra neste svangerskapsule skal jeg starte med å følge med på bevegelse. (uke 28)

Flere som har opplevd dette? Synes det var veldig fint å få komme inn og de tok så godt vare på oss
Ja var bekymret i hele går. Er 26+6 i dag. Vanligvis er mini helt turbo i magen men i går kjente jeg ingenting før utpå kvelden. Hater å være så bekymret. Vurderte å ringe føden men har vært så mye på sykehuset i det siste..
 
Ja var bekymret i hele går. Er 26+6 i dag. Vanligvis er mini helt turbo i magen men i går kjente jeg ingenting før utpå kvelden. Hater å være så bekymret. Vurderte å ringe føden men har vært så mye på sykehuset i det siste..
Synes du skal ringe hvis du blir så bekymra. Om så er bare for å bli litt beroliga over telefon. :Heartred
 
Synes du skal ringe hvis du blir så bekymra. Om så er bare for å bli litt beroliga over telefon. :Heartred
Ja hadde gjort det om jeg ikke fikk en del spark på ettermiddagen/kvelden :)

Det er bare så tungt fordi jeg er alene og er stress hver gang jeg må kjøre til sykehuset alene og sitte der å vente osv så i hodet mitt tenkte jeg bare "hun ligger nok litt annerledes og har en roligere dag".. mest fordi jeg ikke orket å kjøre til sykehuset igjen :laughing002 hadde CTG senest på torsdag og ultralyd og alt stod bra til med henne som gjorde terskelen litt større å ringe føden.

Var "godt" å lese at @lillicent også hadde lignende opplevelse og at vi er ca. like langt på vei sånn at det er litt betryggende å vite at dette er vanlig.
 
Back
Topp