Sykehuset i natt!!

MaryLou

Juni12s energiske <3
VIP
I går i 13-tida på dagen fikk jeg små-smerter i magen. Det ble bare verre og verre og rundt 14.30 så ringte jeg samboeren og fikk han hjem i hui og hast. Vi kjørte i full fart til legevakta.

Smertene lå høyt oppe på høyre siden i magen (rett under navlen) og det var såpass at legen ønsket å sende meg ned på sykehuset. Han trodde ikke det var noe i veien med babyen, men mistenkte at det kunne være blindtarmen. Uansett, så ville han sjekke det opp nærmere...!

Og vi ventet, og ventet, og ventet.. og ventet! Når klokka var ca seks på kvelden så begynte smertene å forsvinne... men vi måtte bare fortsette å vente.
Uansett så ville jeg ha svar på hva som feilte meg...

Lang historie short.. jeg var på sykehuset frem til klokken 12 idag. Smertene kom aldri tilbake etter kl 18 kvelden før, men kirurgen opererte mesteparten av kvelden og hadde ikke tid til å se til meg før tidlig idag. Dessuten så ville de ha meg til observasjon, med tanke på at jeg er gravid...

De vet ikke hvorfor jeg fikk de smertene eller hva de var, men de regnet med at det ikke var noe alvorlig, så lenge det hadde gått så lang tid nå siden jeg hadde kjent noe. Alle på sykehuset var kjempe trivelige og tok godt vare på meg. De sa jeg måtte ta kontakt igjen om smertene skulle komme tilbake.

Det endte godt, men det var litt av en "scare" jeg og samboeren fikk på Halloween .. =P

Jeg er bare så lykkelig for at alt endte godt og at beibisen min fortsatt sitter trygt i mamma's mage =)

Huff, va en skikkelig skummel Halloween for dåkker da..  Fikk helt ondt i magen når æ så at det va du som hadde skrevet tråden "sykehuset inatt", men det e nu enda godt at det bare va en scare og at det går bra med lillingen!! =) =) =)

Ja.. ikke hatt noe blødninger eller kramper nederst i magen!!
De tok også en test på morgenen idag, som viste at jeg fortsatt var gravid.
Og legene kunne fortelle at OM det hadde vært blindtarmen og jeg hadde måttet operere, så skulle ikke det ha hatt noen innvirkning på småtten =)

Er kvalm idag da... ikke kastet opp, men uggen i magen. Sikkert normalt etter 23 timer uten mat =P hehe.. jeg er bare så glad for at alt gikk bra jeg =D

Å så bra det gikk bra:) Jeg har også hatt gallesten, men var så heldig å få fjerna galleblæra for noen år siden.. Forferdelige smerter oppe til høyre som kom plutselig på meg hver gang.
Håper du finner ut hva det er:)

Uff.. jeg håper ikke jeg får noe mer av de smertene.

De tok nå masse blodprøver på meg først i 17.30 tiden igår (imens jeg hadde smertene) og deretter kl 07 idag tidlig (uten de smertene)... verdiene var visst normale (på de fra igår var verdiene på èn av testene en smule forhøyet, men det var det eneste de fant som "ikke stemte").

Det var en sykepleier som nevnte noe om galle, men sa ikke noe mer forklarende enn det, så mulig de sjekket det. De sa ihvertfall ikke noe om det eller at de hadde utelukket det.

Hvem vet... ? Litt ekkelt å ikke vite.. vil jo være frisk som en fisk mens jeg går gravid =)

TemmeligHemmelig skrev:
Huff, for en skremmende opplevelse.
Godt at alt gikk bra =)

Ja.. kjente jeg fikk litt panikk når det først satte i gang ja...!
Håpe dette er den eneste skremselen jeg får... =)

Back
Topp