sykehuset i morgen...

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
Ble en tur til ekstra undersøkelse på sykehuset i morgen, var hos JM i dag og jeg hadde fortsatt for høyt blodtrykk og magen hadde ikke vokst nok siden siste måling :/
Er ganske stor i meg selv så hun trodde kanskje at det var jeg som hadde mista litt vekt og at babyen hadde tatt litt fra meg, men hun ville sjekke med UL for å være sikker.
Så da blir det utredning av blodtrykk og ny UL i morgen, ble litt bekymra men det er jo bra de følger opp :)
Så får vi se i morgen :)

Som du sier, veldig bra at de sjekker opp.
Lykke til i morgen :)

Så bra du får en skjekk. Ikke noe som er bedre en å bli fulgt med på. Håper alt står bra til med den lille og at det finnes en løsning på bt ditt :) håper på opdatering :)

* Prinsessa ventes 19 august *

Lykke til senere i dag. Håper du får en god kontroll, så håper vi at alt er på stell! :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Ble en tur til ekstra undersøkelse på sykehuset i morgen, var hos JM i dag og jeg hadde fortsatt for høyt blodtrykk og magen hadde ikke vokst nok siden siste måling :/
Er ganske stor i meg selv så hun trodde kanskje at det var jeg som hadde mista litt vekt og at babyen hadde tatt litt fra meg, men hun ville sjekke med UL for å være sikker.
Så da blir det utredning av blodtrykk og ny UL i morgen, ble litt bekymra men det er jo bra de følger opp :)
Så får vi se i morgen :)

Hei ;)
Jeg har også hatt mye høyt blodtrykk dette svangerskapet..eller egentlig nå på slutten i 3. trimester. Har blitt jevnlig fulgt opp av lege og jordmor, så føler meg trygg sånn sett. Har også vert 2 ganger på sykehuset for vider undersøkelser. Var der faktisk i går. Da tok de ultralyd-det var veldig betryggende. De fant at alt vertfall var bra med babyen. Når man har høyt blodtrykk, sjekker de ofte morkaka, at den funker som den skal, sa han legen til meg. Og om noe er galt med den, kan bebis ta av litt-ikke få nok næring. Men er sjeldent dette skjer da. Tror ikke du skal bekymre deg. Uansett hvordan bebis har det, er det godt å få vite om det tenker jeg ;)
Men det går nok kjempe bra ;) Det gjør det i de aller fleste tilfeller ;)
Veldig bra at du blir fulgt opp. Jeg har syns det har vert veldig betryggende.

Lykke til ;)

Jeg slet masse med bt med Emilie... Hadde så høyt bt at Emilie tok skade av det :/ fikk oxo blodpropper i morkaka og endte opp med kraftig svf... Hun kom i uke 29 og var kraftig dysmatur (mindre enn ant uker i magen)

Men er ikke mange som er så utrolig uheldige som meg! Så det trenger ikke skje deg <3

Da var jeg tilbake, ble tatt ultralyd av prinsessa og hun var akkurat på gjennomsnittet i forhold til vekst :) var moro å se igjen :) når det kom til blodtrykket ble jeg sendt hjem med en 24 timers måler for å få sjekka over tid. Så jeg skal tilbake i morgen å lese av.

Flott at alt sto bra til med den lille :) håper bt ditt ordner seg :)

* Prinsessa ventes 19 august *

Da ble store deler av gårdagen også tilbrakt på sykehuset, med prøvetaking og venting osv. Men det er verdt det når de ikke finner noe galt og blodtrykket var kjempefint :) undertrykket var vell ikke over 87 en gang på målingene gjort hjemme :) eneste jeg venter på svar angående nå er UVI, de sendte prøve til dyrking i går så vi får se.
I tillegg skal jeg ha kontroll hver uke fremover til JM eller legen min så det er jo betryggende å bli fullt opp :)

Back
Topp