Sykehuset i morgen tidlig

Bringebær

Gift med forumet
Har time på svangerskaps poliklinikken kl 8.30 i morgen. Ny runde med Akkupunktur. Ingen stripping før uke 38 men er jo ikke mange dagene til. Så kan jeg klage litt til jm også:P Føler han er på vei ut bak når jeg bøyer meg og alt står på spreng der nede, så hadde jo vært morro med en liten sjekk for å se hvordan det ligger an nå som det er 3 mann:)
Fødte over en uke før med nr 1 og 2:)

Venter nr 3 4. August:)

Masse lykke til :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Lykke til i morgen. Bare å klage i håp om at de kan sjekke litt tidligere ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Da er jeg tilbake:) ble både sjekket og strippet:P 1 cm og moden, 1 cm livmorhals igjen. Og hode stod laaangt nede, så ikke rart jeg føler han er på vei ut:) Så da er det bare å vente og se:) skal tilbake på torsdag for ny runde med Akkupunktur og stripping så så da håper vi på fremgang:)
Happy:D

Da er jeg tilbake:) ble både sjekket og strippet:P 1 cm og moden, 1 cm livmorhals igjen. Og hode stod laaangt nede, så ikke rart jeg føler han er på vei ut:) Så da er det bare å vente og se:) skal tilbake på torsdag for ny runde med Akkupunktur og stripping så så da håper vi på fremgang:)
Happy:D

Høres ut som om det ikke trenger å gå helt til termin hos deg :) Blir spennende å høre utviklingen frem til torsdag da :)
Prøvde meg på at jeg ønsket sjekk og evt strippet her også, men det virker som om jeg må vente til termin.... Begynner å ønske meg det sterkt nå!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Så bra med positiv dag :)
Kanskje ventetiden er over snart ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp