For 2 uker siden var SF-målet mitt under streken. I dag hadde den plutselig skutt til værs! Derfor sendt til sykehuset! Håper alt står bra til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For 2 uker siden var SF-målet mitt under streken. I dag hadde den plutselig skutt til værs! Derfor sendt til sykehuset! Håper alt står bra til!
Samme skjedd her idag. Lå på streken og nå over normalkurven. Skal tilbake om 2 uker for å måle på nytt og få en estimering! Sa de noe hvorfor det kan ha hoppet?
Jeg skal på ul på vekstestimering fordi sf-målet mitt ikke har steget noe særlig på de to siste målingene (kontrollmåling igår). Men har hørt at det kan være mange årsaker til at det synker/stiger, kan f.eks være at de endrer litt posisjon i magen (at de tidligere har hatt ryggen ut og nå har den inn osv) og at det kan være forskjeller i måling fra person til person (hvis man blir målt av flere personer da). Og hvis man måler når man har en kynner kan målet bli feil (men det skal man jo ikke da). Også vokser babyene i rykk og napp også. Lykke til med målingen/estimeringen din
Takk [emoji4] vet de ofte faller når de kommer langt ned i bekkenet! Storesøster var stor her, så hadde høyt sf mål hele veien med henne. Men nå har jeg lagt under og midt på hele veien. Endte i keisersnitt med henne da! Og jeg har innviglet det denne runden. Men kunne kanskje tenkt meg å prøvd om det var en mindre unge nå!