Sykehuset Østfold, Kalnes, erfaringer?

Benno79

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Noen som har erfaring med det nye sykehuset på Kalnes i Sarpsborg?

Fått brev fra fødepoliklinikken i går om at jeg får oppfølging innen 4 mnd... pga tidligere prematur fødsel.
Ringte de nå for å høre hva som var greia nå, får jeg time fort eller må jeg vente til slutten av januar? Jeg må vente til slutten av januar!!!! Da er jeg 7mnd på vei...og det var jo da jeg fødte sønnen min... poenget med oppfølging er jo å prøve å forhindre at det skjer igjen..,
Og det ordinære ultralyden var ikke bestemt enda...men ca rundt 2/12... da er jeg i uke 23,...
er ikke det alt for sent??????

Jeg har erfaring. Og en god en sådan! Hadde prematur fødsel der i februar.

Jeg hadde masse god oppfølging grunnet sykdom, dette høres rart ut. Kontakt legen din, jordmoren din eller ring føden og forklar saken. Her må de ha bommet? Jeg er benektelig fornøyd med Kalnes på alle måter..

Innen 4 måneder kan jo bety alt før det også, men her tenker jeg at du skal ha en tettere oppfølging altså... Vet de grunnen til prematur fødsel sist?

Jeg ringte å spurte om det var et standardbrev og at jeg klm til å få et nytt snart men det kom jeg ikke til å få. Var vurdert at jeg ikke trengte å komme før.. da måtte fastlegen sende ny henvisning.,
Vi tro at legen har skrevet det på henvisningen, om hvorfor jeg fikk prematur sist.. og fødte jo på Fredrikstad så vil jo tro de har journalen min..

Dette må du klage på! Sniker fra mai her,men det hadde jeg ikke funnet meg i. Jeg hører også til kalnes og nekter å føde der. Fordi det er for fullt opp... virker ikke som de kan ta seg tid til viktige ting.. håper det ordner seg:)

Dette må du klage på! Sniker fra mai her,men det hadde jeg ikke funnet meg i. Jeg hører også til kalnes og nekter å føde der. Fordi det er for fullt opp... virker ikke som de kan ta seg tid til viktige ting.. håper det ordner seg:)
Hvor skal du føde?
Hvordan finne ut om det er fullt på den tiden jeg skal evt føde?

Har så god opplevelse fra nyfødtintensiven på Fredrikstad og er jo de samme som jobber på kalnes. Er redd for å få prematur igjen og da er det trygt med mennesker jeg har forholdt meg til tidligere.

Back
Topp