Sykehusdietten...

Prøvde en gang. Gav opp etter 4 dager tror jeg. Ble helt dårlig av den suppa, og så ble jeg fri, og sulten osv, og hadde gått ned så lite at jeg mistet motivasjonen helt.

Ja, før 17mai. Suppa var veldig god (jeg er veldig glad i suppe, da!), jeg var aldri sulten eller fikk vondt i hodet.
Hvor mye jeg gikk ned? Omtrent 1,5 kg... På 7 dager med vann og grønnsakssuppe... [;)]

ORIGINAL: Melonas

Ja, før 17mai. Suppa var veldig god (jeg er veldig glad i suppe, da!), jeg var aldri sulten eller fikk vondt i hodet.
Hvor mye jeg gikk ned? Omtrent 1,5 kg... På 7 dager med vann og grønnsakssuppe... [;)]

Ikke noe annet?
På den kuren jeg tok skulle man ha en dag med masse frukt, en dag med grønnsaker, en dag med frukt og grønnsaker, en dag med biff til middag, og så var det vel en dag med tomater og banan? [8|] Husker ikke helt, men det var ikke kun suppe hele uka iallefall.

Joda, var frukt og kjøtt/fisk noen dager også [:)]
Her er oppskriften jeg fulgte http://slanketips.piczo.com/?g=21082737&cr=6

Men i bunn og grunn er det jo grønnsakssuppe man spiser.

Har planer om lage suppa i dag og starte i morgen![:)] Så da kan jeg oppdatere om den fungerer på meg, hvis jeg holder ut da...

Har ikke gått på den selv men hatt et par bekjente som gikk på den for noen år siden - de gikk ned en del kilo, men de har kommet på igjen nå.

ORIGINAL: Elimor

Har ikke gått på den selv men hatt et par bekjente som gikk på den for noen år siden - de gikk ned en del kilo, men de har kommet på igjen nå.

Samme her. Den kuren brukes av hjerteavdelingen på sykehuset for å slanke pasienter som skal opereres.

Begynte på den i dag, og synes suppa er kjempegod, så håper den er like god resten av uka også![8D]
Har ikke vært sulten heller, bare spist to porsjoner suppe i dag, så det lover bra foreløbig![:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

men du må være innstilt på å spise sunt og slikt etter suppa da, ellers går du bare opp igjen .. jeg har ikke gått opp de kg jeg gikk ned, men det er fordi jeg har endra kostholdet ..

husk å spise mye suppe !
[/quote

Jeg har egentlig et ganske sundt kosthold fra før, men det er disse 5-6 kiloene jeg vil ha bort, som sitter dønn fast! Derfor jeg prøver om denne dietten kan hjelpe meg litt på vei![:)]
Husker du ca hvor mange porsjoner du spiste pr dag..? Har til nå spist ei skål til frokost, lunsj og middag, pluss et par epler...

ORIGINAL: Tomine

Jeg har og gått på den, vet jeg kommer til å gå ned... men den er beinhard syns jeg...

Hvor mye gikk du ned sist du gikk på den da?

Back
Topp