sykehusdietten

lusa

Forumet er livet
i morgen starter vi på sykehusdietten. eller værtfall suppa. noen som har prøvd? gruer meg til å spise suppe 4 ganger om dagen i en uke. ikke 17 mai da så blir vel bare 6 dager.... ei venninne av mamma gikk ned 3kilo[:D][:D][:D][:D] håper på samme resultat slik at jeg kan puste mens jeg har bunaden på[8|] 

så nå er det ikke noen kjære mor lenger. suppe 4ganger om dagen og ta opp igjen 30d treninga. tar mål og vekt i dag og på nytt til søndag. stålsetter meg for en tøff og tung uke.

Oi! ka suppe e da du ete då?

Oppskrift ?

Lykke te[:D]

hva er ketose??v?l desperat NED!!helst ? gaar!

ORIGINAL: Rimpro

tips... vil du gå ned minst 2-5 kg så kom deg i ketose til 17 mai :P

det skulle jeg gjerne gjort, men har verken tid eller penger til å holde på med det.

ORIGINAL: Camilla m

Oppskrift ?

det er vel en grønnsaksuppe. til 1pers i ca 1uke trenger du:

to bokser hakkede tomater
to bokser grønne bønner
to grønne paprika
en pakke mr lee nudler
to buljong terninger kylling eller biff
3 store purre
1 bunt stangselleri
1kg gulrøtter
ca 5liter vann
og krydder etter smak, salt, pepper, chilipulver, hvitløkspulver.
spises til frokost lunsj middag og kvelds

ÆÆÆÆSJ, det er den verste dietten jeg har vært borti.. yuck, ble lei etter 3 dager.. ææsj.. og fyttigrisen å dårlig i magan jeg blei.. nei aldri igjen.. var kvalm og slapp hele tiden.. så det funka ikke for meg..

ORIGINAL: lusa

Oppskrift ?

to bokser grønne bønner
to grønne paprika
en pakke mr lee nudler
3 store purre
1 bunt stangselleri
1kg gulrøtter
ca 5liter vann

3 store purre? Altså 3 purrê som vi kuttet opp i biter/rundinger?
Skriv gjerne fremgangsmåten[:D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Oppskrift ?

to bokser grønne bønner
to grønne paprika
en pakke mr lee nudler
3 store purre
1 bunt stangselleri
1kg gulrøtter
ca 5liter vann

3 store purre? Altså 3 purrê som vi kuttet opp i biter/rundinger?
Skriv gjerne fremgangsmåten[:D]

ja man kutter opp alt å koker til det er mørt [:D] thats it.
regner ikke med at dette er noe jeg blir sylslank av i en fei men jeg trenger å spise regelmessig og sunnere så velger denne som en kickstart. er aaaaalt for lat til å drive med ketose[8|] kjenner meg selv så godt at da blir det ikke til at jeg spiser. men det funker helt sikkert. litt spent på om jeg klarer å bare spise suppa, men jeg må jo prøve.

skal sies at det er litt mer opplegg rundt det, men vi velger å bare ta suppa å se hvordan det funker i første omgang. om man googler sykehusdietten før man sikkert opp hele greia[:D]

Jeg har ikke prøvd den, men skulle egentlig men starter heller på Grete Roede til onsdag.. Men venninna mi gikk på det får noen uker siden å gikk ned 5 KILO [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Augustprinsessa

På den dietten så skal du gjøre annet enn bare å spise den suppa... Er vertfall det som kommer opp når du googler[8D] Er en ting å spise bare suppa, men er jo ikke BARE det det går ut på...[8|][8D]

Skulle nesten prøvd selv[8D] Men gidder ikke når det er sånn annet sjit [8D]

ja som jeg nevnte tidligere så er det mer opplegg rundt det, men man kan oxo bare spise suppe.[:D]

På den dietten så skal du gjøre annet enn bare å spise den suppa... Er vertfall det som kommer opp når du googler[8D] Er en ting å spise bare suppa, men er jo ikke BARE det det går ut på...[8|][8D]

Skulle nesten prøvd selv[8D] Men gidder ikke når det er sånn annet sjit [8D]

ja som jeg nevnte tidligere så er det mer opplegg rundt det, men man kan oxo bare spise suppe.[:D]
Ok, ja man burde vel ta av av å bare spise suppe... Tror jeg må gjøre det, bare droppe paprikaen [8D]
Kanskje jeg også har et hååååp da...[8|][8D]

liker ikke paprika???? suppa ble god den[:D] spørr meg igjen om noen dager da[8|] ser for meg at jeg blir litt lei. men er verdt å prøve syns nå jeg[:D]

Back
Topp