sykehusdietten

stoltmortil4

Gift med forumet
noen som har oppskrift på den,og har itillegg prøvd den?
er den så effektiv som folk sier???
takk for svar!!!!!!!!!!

opp

Jeg har ikke den oppskriften for det er en stund siden jeg brukte den(2005).
Jeg gikk ned 7 kg i løpet av kuren og var fornøyd med det, men de kioene kom tilbake fort. De sier at en ikke legger på seg i løpet av 2 år og det er bare tull. den kuren er utrolig tøff for maten er elendig og det er omtrent som en sultkur(for en spiser jo minimalt).
Jeg anbefaler den ikke og hadde heller prøvd noe annet[:)]

Vet jeg hadde den, men aldri prøvd den, så har ingen egne erfaringer å dele...

*leter på maskina* *snublet rett på den haha*

Denne du mente?

SUPPE DIETTEN;

Denne dietten er et system som forbrenner fett hurtig. Hemmeligheten er at du forbrenner flere kalorier enn du får i deg. Derfor skal du overhode ikke drikke alkohol så lenge su følger dette programmet, fordi kroppen forbrenner lagret fett. Hvis du vil drikke alkohol må du la dietten hvile i 24 timer forut. Du vil fort merke at kroppen din får en annen fordøyelsesrytme, men det er helt normalt

Hvis du bruker medikamenter, er det ikke noe fare med denne dietten.
Dietten brukes på pasienter meg hjerte-og karsykdommer, som står like før en hjerteoperasjon, og må fort ned i vekt.

VIKTIG: Aldr alkohol, brød, brus eller diett-lettbrus..
Spis aldri friterte matvarer. I stede for kjøtt kan du spise kylling uten hud og fett. Likedeles fisk. Husk ALLTID - jo mer suppe, jo mer fett forbrenner du.

TILBEHØR TIL SUPPEN:

6 lange vårløk (eller purre)
1 stor boks hermetiske tomater(eller ferske)1 stort kålhode
2 store grønne paprika
1 bunt seleristang
1 bunt persille
1 bunt gulerøtter
grønnsaksbuljong etter antall liter vann.

KRYDDER: salt, pepper, curry, persille og chilie etter smak.
Skjær alle grønnsaker i små biter, legg de i en stor kjele, hell vann over til grønnsakene er dekket, kok det på sterk varme, deretter på svak varme til grønnsakene er ferdig kokt.

DENNE SUPPEN KAN SPISES BESTANDIG, ALLTID NÅR DU ER SULTEN OG STORE POSJONER

Jo mer suppe du spiser jo mer fett forbrenner du, ta alltid suppe med deg når du skal bort, gjerne i en termos. MEN hvis du bare spiser suppe over lengre tid vil du bli underernært

I tillegg til suppen skal du i de 7 neste dagene følge denne dietten:

7 DAGERS DIETT:

DAG 1:
Spis all sort frukt, bortsett fra bananer, vann-og honningmelon.
I dag spiser du kun suppe og frukt. drikk te, vann uten kullsyre og renpresset fruktsaft.

DAG 2:
Spis ferske rå grønnsaker eller hermetiske, særlig grønne grønnsaker er viktig. Ikke spis røde bønner, mais eller erter. Spis suppe sammen med grønnsakene. Til aften kan du spise en bakt/ kokt potet med smør til.
Spis ikke frukt i dag.

DAG 3:
Spis mye suppe, frukt og grønnsaker, så mye du orker, men ikke bakt/kokt potet.Hvis du kun har spist det som står her i 3 dager og ikke skeiet ut er du gått ned 2-4 kg

DAG 4:
Spis tre bananer i dag med skummet melk til, drikk vann uten kullsyre, så mye du orker, men ikke glem suppen. Bananer inneholder en del kalorier og kullhydrater, proteiner og kalsium, dette trenger kroppen din, lysten på søtsaker blir redusert.
DAG 5:

Kjøtt og tomater! I dag kan du spise 500 gr kjøtt, 1 boks hermetiske tomater eller 6 ferske tomater fordelt over hele dagen. Prøv og drikk 6-8 glass vann slik at syren blir skilt ut av kroppen. Glem ikke suppen.
DAG 6:Kjøtt or grønnsaker så mye du orker. Grønnsakene må være grønne. Ikke glem suppen.

DAG 7:
Natur ris, grønnsaker, fruktsaft og suppe. Til i dag har du gått ned 5-8 kg.

VIKTIG:

Hvis du har gått ned mer enn 8 kg må du ta en pause på minst 7 dager før du starter opp igjen med dag 1. Hvis du ikke bedrar deg selv i matveien vil du gå ned mellom5-8 kg ved neste kur

Hvis du fortsetter slik en stund, vil kroppen bli renset, og du vil føle deg frisk og opplagt som aldri før. Programmet over 7 dager kan du gjøre så ofte du ønsker, du vil føle deg lettere og full av energi.

Lykke til...

Ligger oppskrift og erfaringer på slankeforumet.. En av de første sidene [:)]

Jeg gikk på den ja. Fulgte dietten i kanskje fem dager, da fikk jeg nok. Var fri for suppa, som forresten var kjempestygg, og jeg hadde nesten ikke gått ned i vekt, selv om det i følge oppskriften var lovet at man skulle ha tatt av så og så mye.

Den vekta man eventuelt tar av på den kuren er jo mest vann da. Om man bruker den som en kickstart for å begynne en mer varig slanking og livsstilsendring er det sikkert greit, men man kan nok ikke gå på den og så forvente at vekta skal holde seg av om man ikke endrer kosten etterpå.

okey..har bare hørt den skal være så effektiv,men det er jo no dritt hvis alt pluss litt til kommer tilbake etter man har slutta.
unasett hvor sunt/lite eller variert jeg spiser så får jeg ikke den jæ** vekta til å gå ned[&o]
så derfor jeg kom til å tenke på den dietten......
jeg trener ikke spesifikk,men jeg går jo myyyye hver dag+tar meg av tvillinger på 1,5år......

ORIGINAL: Enaj

Nei, det er feil diett.
Sukehusdietten er en 13 dagers diett.

Åh, var denne mamma brukte i 2006 og funket bra den [:)]

Visste ikke at det var så mange "sykehus dietter" jeg[8D]

ORIGINAL: ~Distré~

Vet jeg hadde den, men aldri prøvd den, så har ingen egne erfaringer å dele...

*leter på maskina* *snublet rett på den haha*

Denne du mente?

SUPPE DIETTEN;

Denne dietten er et system som forbrenner fett hurtig. Hemmeligheten er at du forbrenner flere kalorier enn du får i deg. Derfor skal du overhode ikke drikke alkohol så lenge su følger dette programmet, fordi kroppen forbrenner lagret fett. Hvis du vil drikke alkohol må du la dietten hvile i 24 timer forut. Du vil fort merke at kroppen din får en annen fordøyelsesrytme, men det er helt normalt

Hvis du bruker medikamenter, er det ikke noe fare med denne dietten.
Dietten brukes på pasienter meg hjerte-og karsykdommer, som står like før en hjerteoperasjon, og må fort ned i vekt.

VIKTIG: Aldr alkohol, brød, brus eller diett-lettbrus..
Spis aldri friterte matvarer. I stede for kjøtt kan du spise kylling uten hud og fett. Likedeles fisk. Husk ALLTID - jo mer suppe, jo mer fett forbrenner du.

TILBEHØR TIL SUPPEN:

6 lange vårløk (eller purre)
1 stor boks hermetiske tomater(eller ferske)1 stort kålhode
2 store grønne paprika
1 bunt seleristang
1 bunt persille
1 bunt gulerøtter
grønnsaksbuljong etter antall liter vann.

KRYDDER: salt, pepper, curry, persille og chilie etter smak.
Skjær alle grønnsaker i små biter, legg de i en stor kjele, hell vann over til grønnsakene er dekket, kok det på sterk varme, deretter på svak varme til grønnsakene er ferdig kokt.

DENNE SUPPEN KAN SPISES BESTANDIG, ALLTID NÅR DU ER SULTEN OG STORE POSJONER

Jo mer suppe du spiser jo mer fett forbrenner du, ta alltid suppe med deg når du skal bort, gjerne i en termos. MEN hvis du bare spiser suppe over lengre tid vil du bli underernært

I tillegg til suppen skal du i de 7 neste dagene følge denne dietten:

7 DAGERS DIETT:

DAG 1:
Spis all sort frukt, bortsett fra bananer, vann-og honningmelon.
I dag spiser du kun suppe og frukt. drikk te, vann uten kullsyre og renpresset fruktsaft.

DAG 2:
Spis ferske rå grønnsaker eller hermetiske, særlig grønne grønnsaker er viktig. Ikke spis røde bønner, mais eller erter. Spis suppe sammen med grønnsakene. Til aften kan du spise en bakt/ kokt potet med smør til.
Spis ikke frukt i dag.

DAG 3:
Spis mye suppe, frukt og grønnsaker, så mye du orker, men ikke bakt/kokt potet.Hvis du kun har spist det som står her i 3 dager og ikke skeiet ut er du gått ned 2-4 kg

DAG 4:
Spis tre bananer i dag med skummet melk til, drikk vann uten kullsyre, så mye du orker, men ikke glem suppen. Bananer inneholder en del kalorier og kullhydrater, proteiner og kalsium, dette trenger kroppen din, lysten på søtsaker blir redusert.
DAG 5:

Kjøtt og tomater! I dag kan du spise 500 gr kjøtt, 1 boks hermetiske tomater eller 6 ferske tomater fordelt over hele dagen. Prøv og drikk 6-8 glass vann slik at syren blir skilt ut av kroppen. Glem ikke suppen.
DAG 6:Kjøtt or grønnsaker så mye du orker. Grønnsakene må være grønne. Ikke glem suppen.

DAG 7:
Natur ris, grønnsaker, fruktsaft og suppe. Til i dag har du gått ned 5-8 kg.

VIKTIG:

Hvis du har gått ned mer enn 8 kg må du ta en pause på minst 7 dager før du starter opp igjen med dag 1. Hvis du ikke bedrar deg selv i matveien vil du gå ned mellom5-8 kg ved neste kur

Hvis du fortsetter slik en stund, vil kroppen bli renset, og du vil føle deg frisk og opplagt som aldri før. Programmet over 7 dager kan du gjøre så ofte du ønsker, du vil føle deg lettere og full av energi.

Lykke til...

takk

ORIGINAL: stoltmortil4

okey..har bare hørt den skal være så effektiv,men det er jo no dritt hvis alt pluss litt til kommer tilbake etter man har slutta.
unasett hvor sunt/lite eller variert jeg spiser så får jeg ikke den jæ** vekta til å gå ned[&o]
så derfor jeg kom til å tenke på den dietten......
jeg trener ikke spesifikk,men jeg går jo myyyye hver dag+tar meg av tvillinger på 1,5år......

Prøv å ta en periode der du veier maten du spiser da, og skriv ned alt du spiser noen dager. Så kan du regne ut hvor mye du spiser. Kanskje du har for mye karbohydrater, for mye kalorier, eller for lite kanskje? Bare for å lære hva du gjør feil liksom. [:)]

hei [:D]

Jeg slenger meg på med på denne [:)]

Har handla inn, og starter i morgen..

Hvordan ble det med deg?

Back
Topp