sykehusbesøk

*Laila*

Forumet er livet
I går kveld ringte jeg føden,for jeg har så mye vann i beina,og de var helt rødsprengte og verka,så da ville jordmor at legen skulle se på meg.Da jeg kom dit ble det satt på registrering på meg,måtte ta urinprøve,sjekket mormunn og tok en UL.Alt var visst fint[:)]Mormunn ikke moden[:'(]fikk bare inn en finger...,og slik har det vært i 3 uker nå[:o]Når legen tok ul på meg fikk han til at babyen ligger rundt 4,5 kg- 4,7 kg[&o] han er stor ja,så ville han at jeg skulle ligge på sykehuset i natt da til observasjon med beina.Jeg ble nå sendt hjem i dag,og de gjorde ingenting med hevelsen min,men jeg skulle komme tilbake på mandag kl 9,for da var det visst flere leger der som skulle diskutere om de skal sette meg i gang på vaginal fødsel el keisersnitt ettersom han er så stor,så det blir spennende å høre på mandag[:)]Det er ikke sikkert de setter i gang noe mandag,men det blir i hvertfall avgjort hva som skal skje fremover[;)]

ORIGINAL: xcrazyx

krysser fingerene for deg Laila...både for at hevelsen i bena skal gå ned og for at du skal få bebin din i armene snart[:)]

Helt enig!!

Masse lykke til! og god bedring med bena! [:)]

krysser fingerene for deg Laila...både for at hevelsen i bena skal gå ned og for at du skal få bebin din i armene snart[:)]

Jeg også [:)] Lykke til!!

masse lykke til på mandagen..
håper hevelsen går over snart å at nurket ligger i armene dine[:D]

Signerer

ORIGINAL: Alicia

Helt enig!!

Signerer

Takk for det jenter[:)]Det blir spennende å høre hva legene sier på mandag[;)]

håper di setter deg i gang på mandag da....hvor stor skal gutten din bli  i magen liksom[:D]en skikkelig viking.[:D]

ønske deg lykke til på mandag.

ORIGINAL: Stardust

håper di setter deg i gang på mandag da....hvor stor skal gutten din bli  i magen liksom[:D]en skikkelig viking.[:D]

ønske deg lykke til på mandag.
Ja jeg håper de vil gjøre noe i løpet av uka hvertfall,for han er mer enn stor nok,samtidig som det ikke er mange dager igjen til termin[:)]

Back
Topp