Sykehusbesøk nummer 2!!!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Jeg føler meg som den pingla! Ca to-tre uker siden var jeg oppe på føden pga jeg ikke kjente liv.. Nevnte for jordmor på mandag at jeg hadde noe ubehag i magen; sammen fant vi ut at det var kynnere og livmordsbåndene som strakk seg. Onsdag kveld hadde jeg skummelt vondt i magen, men sta som je er tenkte jeg at dette går over, noe det gjorde. Våknet torsdag morgen uten smerter - utover dagen ble det endret. De på jobb tvang meg til å ringe til føden og jeg måtte opp med en gang. Var der i ca 5 timer(MEGET kjedelige timer)... Etter at ei jordmor hadde tatt prøver, lyttet og klemt mistenkte hun blindtarmsbetennelse og jeg måtte dermed vente på lege.. De neste 4,5 timene gikk sakte- jeg hadde ikke noe lyst til å bli videre sendt til kirurg om det viste seg å være noe slikt.. Legen fant ingen ting, takk og pris! Smertene er noe bedre i dag så satser på de forsvinner helt:) Legen så på babyen som etter målene er en gjennomsnittsbaby:) heller ikke denne gangen kunne vi se kjønnet, FOR EN STA BABY!!

uff, får håpe dette var siste sykehus besøket før fødselen da. 

vittig at babyen nekter å vise kjønnet..hehe   men skjønner at det er litt irriterende også 

Du er jo ikke pinglete, du bare passer på deg selv og babyen! Heller en gang for mye enn en gang for lite synes jeg

godt alt stod bra til :)

Sylvanas skrev:
Du er jo ikke pinglete, du bare passer på deg selv og babyen! Heller en gang for mye enn en gang for lite synes jeg

Sign! Og så sprøtt at babyen klarte og skjule kjønnet for andre gang!!! Skjønner at det er litt irriterende også da.... håper dere får en sjanse til seinere da, hvis dere vil vite :)

Back
Topp