Jeg føler meg som den pingla! Ca to-tre uker siden var jeg oppe på føden pga jeg ikke kjente liv..
Nevnte for jordmor på mandag at jeg hadde noe ubehag i magen; sammen fant vi ut at det var kynnere og livmordsbåndene som strakk seg.
Onsdag kveld hadde jeg skummelt vondt i magen, men sta som je er tenkte jeg at dette går over, noe det gjorde. Våknet torsdag morgen uten smerter - utover dagen ble det endret. De på jobb tvang meg til å ringe til føden og jeg måtte opp med en gang. Var der i ca 5 timer(MEGET kjedelige timer)... Etter at ei jordmor hadde tatt prøver, lyttet og klemt mistenkte hun blindtarmsbetennelse og jeg måtte dermed vente på lege.. De neste 4,5 timene gikk sakte- jeg hadde ikke noe lyst til å bli videre sendt til kirurg om det viste seg å være noe slikt..
Legen fant ingen ting, takk og pris! Smertene er noe bedre i dag så satser på de forsvinner helt:)
Legen så på babyen som etter målene er en gjennomsnittsbaby:) heller ikke denne gangen kunne vi se kjønnet, FOR EN STA BABY!!