Sykehusbeggen :-)

Vimso84

Glad i forumet
Hei :-)

Lurer veldig på hva folk skal ha opp i den beggen di skal ha med seg på sykehuse :-)

Å hva har dere med til babyen?? :-)

Trenger vi bleier med til babyen å nattklær å vanlig klær??

Lurer på om noen kan hjelpe meg?? :-) :-)

I informasjonen jeg har fått fra St. Olavs (fødselsboken fra Sandviks), så trenger man ikke egne klær, annet enn hentesett, en body og lue (pluss klær tilpasset vær). Man får låne klær der den første tiden. Såvidt jeg har forstått :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når jeg fødte sist (fr.stad sykehus) så trengte vi bare hentesett og klær til meg selv å reise hjem i :) klær til meg og lille lånte vi på sykehuset mens vi var der :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bleier til baby og bind til meg fikk vi også :p

Som de andre sier, så har de klær på sykehuset :) Jeg kommer allikevel til å ha med klær selv. Jeg har skrevet pakkeliste, og der står det amme-bh, amme-innlegg, purelan, behagelige klær (singlet og ei go bukse), klær til mageboeren, tøfler, vannflaske, helsekortet (glemte det sist!) og bilstol. Jeg hadde med bind sist, de ble ikke brukt (brukte bindene de hadde på sykehuset). Jeg hadde også med en del klær, jeg gikk mest i sykehusskjorta og morgenkåpe :)

Det er så vanskelig dette hehe heldigvis så er det ein juni baby så jeg trenger ikke ha så varme klær til meg blir lette sommerklær!!!
Meeeen det er babyen som er viktigeste hehe trur det blir litt baby klær med til ho sån at jeg er sikker hehe :-)
Men kom med forslag det gjør meg bare enda mer sikkert på hva jeg skal ha i beggen :-) :-)

Det er i alle fall 2 ting jeg definitivt ikke skal glemme å ha med. Veldig glad for at jeg fikk tips om det forrige gang. Fet var mykt toalettpapir (sykehuset sitt føles som sandpapir) og slippers/badesko til å dusje med (flere blødende kvinner i samme dusj...urk)

Det er så vanskelig dette hehe heldigvis så er det ein juni baby så jeg trenger ikke ha så varme klær til meg blir lette sommerklær!!!
Meeeen det er babyen som er viktigeste hehe trur det blir litt baby klær med til ho sån at jeg er sikker hehe :-)
Men kom med forslag det gjør meg bare enda mer sikkert på hva jeg skal ha i beggen :-) :-)
Jeg hadde ikke tatt så mye klær til babyen, jeg brukte ingenting nesten, sykehuset sine klær er helt greie. Tar bare med ett sett denne gangen, + hentesett.

jeg tar med klær til babyen (syns det er stas å bruke det fine nye tøyet i stedet for slitte rare sykehustøy), mykt do-papir (fler som har sagt at dopapiret der kan være ganske vondt), 2 store badehåndkler (planer om å føde i badekar og håndklene på sykehuset er ganske små), mårgenkåpe, slipperser, parfymefri såpe, sportsdrikke, sjokolade og frukt, musikk (noe som kanskje kan beroligge meg) og ikke minst kamera :) tar med body og bukse som babyen kan dra hjem i også tar jeg med både helseteppe og et litt tykkere som jeg kan legge over babyen påvei ut i bilen :)

Sykehusbagen har ikke vært i mine tanker enda en gang :p kanskje på tide å begynne å planlegge litt :D

Back
Topp