Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har ikkje gidda å bynt me dein.
men typen masa så må væl snart bynne sånn smått å pakke dein.
iallefall når han kommer heim fra havet. (han har mareritt ang dein)
ikke ferdig pakket, men har begynt å se på lista over hva en bør ha med seg, og sett litt på hva jeg mangler og hva jeg trenger til den store dagen. Er nok ikke så lenge til jeg begynner å pakke litt, utålmodig som jeg er.. akkurat som om dagen kommer noe fortere av den grunn[:D]
Har ikke tenkt noe på det frem til i går faktisk. Da måtte vi på ullevål på undersøkelse, og da begynte jeg å tenke på at det faktisk bare er noen uker til termin! Så idag skal det handles og pakkes gitt! [:D]
jeg har pakket babyen sine ting, siden jeg skal på hotellet(håper på å få komme dit) så skal jeg bruke egne klær på babyen.
har pakket en toalett mappe til meg selv og bind. klærene mine pakker jeg sikkert rett før termin.
bilsete er klart.¨
uansett så har jeg ikke så lang vei fra sykehuset og der jeg bor at typen kan hente ting hvis jeg har glemt noe[:)]
Oj, jeg har ikke tenkt på sykehusbaggen, vi holder på å pusse opp huset så tankan er en helt annen plass. Tusen takk for at du ramset opp hva du skulle ha med deg Molsy. Jeg er i dag 31 uker på vei,må vell bynn å tenke på det. Tenk om han kommer før tiden?? Det kan han bare ikke,må bli ferdig med kjøkken og bad+ eksamen.hehe.føler jeg begynner å få litt tidsnød nå.[8|]
Har pakket de tingene som jeg ikke trenger før fødselen, og resten står på en liste som henger på kjøleskapet, sånn at mannen min vet hva han må ta med hvis ting skulle skje litt brått [;)]
Har pakket alt til babyen, men mitt eget slenger jeg oppi noen dager før termin, eller.. Hvis jeg får litt panikk etter hvert på at det kan skje når som helst, pakker jeg vel oppi mitt også[;)] Har med brystpumpe også jeg, selv om man muligens får låne på sykehuset, men fikk råd av noen venninner at det var lurt å ha med egen.
jeg har ikke pakket babgen, skal ikke ha med meg stort heller, noen klær som junior kan reise hjem i og ett skift til meg.( skal reise hjem samme dag, visst alt er bra med oss begge) føde 10 min herfra.
Tenkt på det men ikke gjort noe med det enda..... Gjorde ikke det sist heller - gubben var hysterisk og drev og kjeftet når vi skulle dra hehe
[:D][:D]
jeg har j... god tid, født begge lenge etter termin, denne gangen har jeg søkt om keisersnitt, kan ikke tenke meg ungen kommer noe før tiden i det hele tatt, bor 25 min unna sykehuset, så mannen får vel hentet om det kniper...