Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har hvertfall begynt å tenke på det.. Er 32+5 i dag,(30+6, har fått "ny" termin) så jordmor ba meg om å tenke på det. Har handlet to alladin bukser, og noe nytt undertøy, og har alt klart til babyen, men pakker nok ikke helt ferdig før vi kommer fra ferie om to uker
Har ikke tenkt på den enda venter nok med pakke til det er en mnd igjenn... Mn sist var den klar flere mnd før har enda ikke tatt ned babytøyet jeg har på loftet for å vaske
Jeg har heller ikke pakket den enda, og heller ikke vasket babytøyet enda venter nok litt til før jeg gjør det, kjekt å ha noe å pusle litt med utover sensommeren
Har ikke en gang klær i strl 50 jeg Men akkurat kommet hjem fra ferie så skal bruke juli på å gjøre meg mer klar, permen starter 12.august så tia flyr! :-D
Ikke sikkert du trenger så mye klær i str.50 heller. Kommer helt an på str på babyen når den blir født. Ei venninne måtte gå rett på str. 56, selv om lille gutt var gjennomsnittlig ved fødsel
Har ikke begynt å pakke enda, for aner ikke hva jeg skal pakke i
Men har kjøpt meg joggis som jeg skal ha på meg på sykehuset
Har også plukket ut litt som jeg skal ha med meg til babyen
Har ikke en gang tenkt på sykehusbagen! Jeg har handlet tre antrekk til vesla så langt, så kan liksom ikke påstå at jeg vet hva hun skal ha på seg på sykehuset enda. Men jeg bor 100 m fra Nøstebarn-butikken, så jeg finner vel noe der...Og til meg selv...pakker vel dagen før som jeg alltid gjør når jeg skal bort... høhø...
Har lenge tenkt på sykehusbagen fordi den var ikke pakket forrige gang da vi måtte på sykehuset. Fikk en sønn i uke 34, og nærmer meg nå uke 32. Planen er å begynne på den i helgen.
Blir å pakke med mobil+ladder, såpe og dusj-sko når riene melder seg tenker jeg. Fort gjort og vet hvor det er, alt blir jo brukt så. Men går jeg over blir den nok pakka da ut av frustrasjon samtidig som jeg nok en gang starter på kjerringrådene :/
Jeg har ikke begynt enda. Tenker så smått å begynne å handle inn joggebukse og slikt til meg selv når vi kommer hjem fra ferie om to uker. Skal ha KS, så slipper forhåpentligvis å måtte pakke i siste liten med rier