sykehusbaggen

Tommeliten

Glad i forumet
hva har dere med?
så tidligere at det var en tråd på dette, men fant den ikke igjen akkurat nå.

Tror jeg har pakka altfor mye men har ihvertfall. *pledd til hjemturen,smokk,bleier,flaske,litt kremer Tykk og tynn lue,sokker,bukse.strømpebukse,body.tynn dress,genser,tøfler til hjemturen,kosebamse,smekker,gulpeklut,bilsete står klart! Til meg:joggebukser,singlet,genser,store truser,ammetopp,ammebh,krem til såre bryster,ammeinlegg,shampoo,krem,dusjsåpe,føner,sminke,hårbørste,fødselsboken,helsepapirer,kamera, Tror jeg har pakka mer og,men d er ihvertfall noe av d. heller for mye enn for lite!:))

Meg: 2 singlett'er, en litt større topp for å ha over, 2 joggebukser, 3 par sokker, 3-4 truser, nattbind, mårnkåpe, en ammetopp, 2 ammebh'r, litt ammeinnlegg, toalettmappe med tannbørst, og tannkrem, Ooog et par gaver som Storebror skal gi når han ser lillesøster :)
jenta som kommer: en litt tykk dress i flis å bomull, 2 body'er, en strømpebukse, en sparkebukse, 2 luer, en helt tynn, å en litt tykker, 1 par sokker, 1 sutt, litt bleier, å våtservietter - Alt dette er da i stelleveska som er årnet klart, mannen tar med seg når han kommer med storebror :)

Back
Topp