sykehusbaggen?

Hanne84

Forelsket i forumet
nårtid pakke sykehusbaggen...har noen av dere pakket den allerede?

har ikke pakket enda, men tenkte å gjøre d i helgen.. men mangler amme innlegg amme bh, bind og truser..[8D] d må kjøpes.. ellers så har jeg alt ganske klart i hode hva jeg skal ha med[;)]

pakket den i dag. Har hatt noen dager med faste falske rier med ti minutter i mellom og siden vi skulle være borte hjemmefra i dag tenkte jeg det var greit å ha den med. Så slapp vi og reise hjem bare for å hente ting hvis det skulle utvikle seg. Ellers har jeg helst pakket etter at riene er startet jeg da. [8D]

skal pakke den nå i kveld[:)]
litt tidlig kanskje men man vet jo aldri[:)]
men har litt småting som må handles inn..noen som tar med smokk
til bebisen..?

jeg pakka bagen ikveld jeg,la 2 små smokker i bagen oxo[;)]
må kjøpe inn amme bh enest.
,så er den klar[;)]

hehe,ja er ikke det typisk mannfolk da[:D]
nå er den pakket og klar:)
har lagt nedi to små smokker i tilfelle...
men har fått høre at jordmødrene ikke liker at man har med smokk på sykehuset..
men tar med alikevell[:D][:D]

Har ikke pakket ennå jeg. Tenkte å gjøre det til uken. Mangler en del småting.. Hadde en liten lapp med oversikt over ting som jeg burde ha med på sykehuset, men klarer ikke å finne den.. Får bare prøve å huske hva som stod på den.

Pakket den for noen dager siden [:D] Er bare sååå klar!

jah,enig med du[;)]
ORIGINAL: Hanne84

hehe,ja er ikke det typisk mannfolk da[:D]
nå er den pakket og klar:)
har lagt nedi to små smokker i tilfelle...
men har fått høre at jordmødrene ikke liker at man har med smokk på sykehuset..
men tar med alikevell[:D][:D]

Sist gang stod min bag ferdig pakket ca 6 uker før termin. Der sto den godt til 14 dager over termin....[:D]

hva pakker dere?. synes d er litt vanskelig å vite...

obs.. jeg har ikke tenkt på å pakke bagen.. men det er vel litt tidlig for meg ennå..
noen som har noen tips om hva en burde pakke?
klem fra meg!

Det jeg har planer om å pakke er:

Kosebukser, 2 eller 3 stk
Morgenkåpe
Et par singleter, og lette gensere
Godt undertøy
Slippers
Klær til hjemreise, bukse som er lav i livet (legge fram ekstra bukse hjemme I TILFELLE
keisersnitt)
Toalettmappe (sjampo, balsam, såpe, god krem, hårstrikker, evt barberhøvel)
Nattøy
Kamera
Mobillader
Ekstra skift til sambo (kan jo svette litt han også[;)] )
Energidrikk og noe å knaske på under fødselen (hvis jeg trenger det)
Hårføner (føne der nede)
Amme-bh og innlegg

Også skal jeg pakke stelleveska med litt babytøy, gaskluter, litt stelleutstyr, smokker, den første boka, teppe og ha over han i bilsetet. Vogna skal stå klar så sambo kan ta den med når han henter oss[:)]

Trur det var det meste jeg[:)] Har laga liste, men det kan jo hende noe mangler uansett! Aner jo ikke hva jeg trenger før jeg er der på en måte[:)]

Skal bare kjøpe inn noe mer toalettsaker (ekstra dusjsåpe, shampo, bodylotion, tannkrem etc.) og et par innesko/tøfler så er jeg klar til å pakke bagen, jeg også!

Har ikke pakket enda. Kjenner jeg megselv rett, pakker jeg ikke før jeg absolutt må.. [:D]

Back
Topp