Har ikke pakket tingene i en bag, men lagt dem i en egen kurv i klesskapet.
*Klesskift til et par dager til babyen + hjemreisesett. De har klær på sykehuset, men de er jo litt store, så jeg tar med eget for kos. Hovedsaklig tre bodyer med korte og lange armer i bomull, og tre bukser uten føtter. Tre brilletruser. tre par sokker. En strømpebukse, en bomullslue. Og hjemreisesett bestående av body med lange armer, bukse, lue, sokker og pledd. Tar også med en tynn sovepose fra ikea for kosens skyld.
*Et bæresjal, så får vi se om jeg bruker det :)
* To ammebher og tre soveammebher + engangsinnlegg. Vet ikke hvordan det blir med melken, men kjekt å kunne skifte om det skulle lekke.
*Tykke og tynne nattbind. Sist brukte jeg en del, og syns det var litt tiltak å be om flere.
*Lactacyd intimvask uten parfyme, blir endel skylling og den er behagelig.
*Våtservietter og tørre engangsservietter til babyen, samt litt bleier, for å slippe å mase om flere.
*Klær og toalettsaker til meg selv tar jeg når ting begynner å skje, men har lagt til side de mest behagelige trusene :)
*Og så bør vi vel kjøpe litt drikke og snacks snart :)
*Sine egne klær, toalettsaker og digitale saker som kamera og ladere har mannen fått ansvaret for, har minnet ham på å sjekke at batteriene er ladet og minnekortene tømt :D
*Bilsetet står allerede nyvasket i bilen :) (gammelt etter storebror)
*Bør vel pakke en overnattingsbag for storebror snart, legge av et par skift, rekker sikkert ikke vaske når noe først skjer....Om babyen kommer før termin skal han bo hos svigerinnen min. Om babyen kommer til termin har mamma rukket å komme til oss, og da trenger han ikke den bagen...