Sykehusbagen

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Da har jeg pakket sykehusbagen til meg og sambo og en til lille :)

Noen synes sikkert det er tidlig, men med tanke på hva slags beskjeder vi har fått nå, etter at jeg var lagt inn med premature rier så synes jeg det er greit å ha det klart :)

Var bare en følse som kom istad om at NÅ må jeg pakke bagen klar!! :)

Greit å slippe å bekymre seg over at den ikke skulle være klar om fødsel skulle starte tidligere enn forventet.

Krysser fingrer for at den lille holder seg i magen en god stund til!

Greit å slippe å bekymre seg over at den ikke skulle være klar om fødsel skulle starte tidligere enn forventet.

Krysser fingrer for at den lille holder seg i magen en god stund til!

Ja, greit å slippe å stresse med dey hvis det skulle skje noe :) håper hun holder seg inne litt til :) fikk bare følsen at nå var det greit å ha den klar, vet ikke hvorfor :p

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Med førstemann fødte jeg i uke 32 og var så lite forberedt som det går ann å bli. Så skjønner følelsen av å ha et ønske om å ha ting klart på forhånd før fødsel. Hvor mange uker er du på vei nå?

Med førstemann fødte jeg i uke 32 og var så lite forberedt som det går ann å bli. Så skjønner følelsen av å ha et ønske om å ha ting klart på forhånd før fødsel. Hvor mange uker er du på vei nå?

Såpass tidlig ja :/ hvor lenge måtte du være på sykehuset da? Er 33 uker :)

Såpass tidlig ja :/ hvor lenge måtte du være på sykehuset da? Er 33 uker :)

Jeg lå ikke like lenge som min sønn på sykehuset, men det var fordi jeg gikk i andre videregående og måtte gå ferdig semesteret. De ønsket å ha meg liggende lenger. Fikk gutten vår 31 mars. Han lå inne 3-4 uker. Så jeg reiste daglig inn til sykehuset etter at jeg var ferdig med skoledagen og var der til kvelden. Når vi fikk han med hjem hadde vi heldigvis god støtte fra foreldre til meg og samboer som tok seg ferie fra jobb slik at de kunne være hjemme med gutten vår mens vi avsluttet skolen.

Jeg fikk lungemodningssprøyter noen dager i forkant av fødsel, så gutten vår var sterk og fin når han kom ut. Pustet for egen maskin. Han hadde sonde den første tiden og fikk ikke bli med hjem før han hadde vokst seg større.

Jeg lå ikke like lenge som min sønn på sykehuset, men det var fordi jeg gikk i andre videregående og måtte gå ferdig semesteret. De ønsket å ha meg liggende lenger. Fikk gutten vår 31 mars. Han lå inne 3-4 uker. Så jeg reiste daglig inn til sykehuset etter at jeg var ferdig med skoledagen og var der til kvelden. Når vi fikk han med hjem hadde vi heldigvis god støtte fra foreldre til meg og samboer som tok seg ferie fra jobb slik at de kunne være hjemme med gutten vår mens vi avsluttet skolen.

Jeg fikk lungemodningssprøyter noen dager i forkant av fødsel, så gutten vår var sterk og fin når han kom ut. Pustet for egen maskin. Han hadde sonde den første tiden og fikk ikke bli med hjem før han hadde vokst seg større.

Så bra dere fikk god hjelp/støtte og at han klarte og puste selv :) .. håper hu holder seg inne noen uker til, men kommer hu nå så er hu jo hjertelig velkommen :)

Back
Topp