Sykehusbagen

LiveG

Forelsket i forumet
Sommerspirene 2025
Jeg har så lyst til å pakke den alt, men føler det er altfor tidlig! Er jo så spent
Har termin 13.September, så er ca 10 uker til fødselen nå. 
Hvor tidlig har dere tenkt til å pakke Sykehusbagen? 
Hva skal dere eventuelt ha med? 

Tenker at jeg pakker den 2 uker før termin..
Tenkte faktisk på dette..i dag morges =)

-Toalettsaker, sjampo, hårbørste osv
-Undertøy
-X-tra skift av tøy til meg selv
-Ammeinnlegg amme-bh
-Klær til babyen/hentesett
-Smokk til babyen
-Tøffler
-Helsekort og blodtypelapp
-Kamera og lader
-Mobiltelefon og lader
-Leppepomade
-Hårstrikk

Nå er jeg jo 2 gangsfødende og får ikke bli på sykehuset så lenge..så trenger ikke like mye klær som sist =)

Ikke kommet så langt ennå...hehe.. Utsetter det til september kommer, tenker jeg. Kommer ikke til å pakke så mye som sist iallefall. Men fin liste, Camilla!

Oi det er lenge til den skal pakkes her hvertfall :) Men skal hvertfall ha med gode klær til me selv og babyen, bæretøy, ammeinnlegg + bh, brystvortekrem (den er super til tørre lepper og!), kamera, toalettsaker og sikkert endel ting til!

Jeg skal bruke denne widen her http://www.bagsofblissaustralia.com/ For inspirasjon til hva jeg skal pakke. , og supplere med det som er personlig og klaer og slike ting;) glider meg litt da;) har brukt aa samle småprøver på sjampo og såper og slikt som er greit å ha med isteden for de store flaskene;p

Jeg pakker den fire uker før termin, det gjorde jeg sist og da gikk vannet bare en uke etter. Så greit å bare røske baggen med seg. De småprøvene var geniale, greit å slippe store flasker med shampo osv:-) det eneste jeg glemte sist gang, var slippers/ crocs. Ikke akkurat delikate fellesbad på KK!!!

Jeg pakker den ca 3 - 4 uker før termin tenker jeg. Er helt utrolig at det faktisk nermer seg nå!!!

Back
Topp