Sykehusbagen?

carinalille

Andre møte med forumet
Har dere pakket den enda? Hvor mye klær burde jeg ha med til den lille?[&:]

Har fortsatt ikke pakket jeg da[&:]

Ja mangler bare ladere, kamera og slike ting :) Man får jo klær til å ha på den lille mens man er på sykehuset, så er vel mest til hjemreise man trenger å ha med noe. Klærne de har på sykehuset er som regel veldig store, så om du vil "pynte" babyen litt til eventuelle besøk, kan du jo pakke ned no selv. Jeg har pakket to bodyer, strømpebukse, sokker, bomllslue, bukse og hentesett.

Fikk forresten høre at det var veldig lurt å ha med lue for det er det ikke alle sykehus som har. Det er ofte trekk på rommene på sykehus, så ei lita bomullslue er kjept å ha ;)

Ikke ferdig, men godt påbegynt.. [:D]

Hentesett, pledd/teppe, sokker, lue og noen body'er kanskje?
Nå har jeg lagt frem masse som samboer skal velge imellom.. og det er alt fra topp til tå. [:D] Om det blir for mye, får det bare stå til..er tross alt førstemann og kjempe stas [:)]

Min søster anbefalte egen dyne til babyen da de på sykehuset var gjerne litt oppbrukte og tynne. Men det er vel så varmt der at det går greit tror jeg..

jeg har pakka 3 boddyer og 2 bukser.. + hente settet
får jo låne på sykehuset hvis det blir lite..

hm, okei.. da er det bare og hive seg i pakkinga da! greit å være ferdig litt tidlig, sånn at man ikke plutselig bare står der uten noenting[:D]

Back
Topp