Sykehusbagen

Til lillebror skal vi bare ha med hentesett og babypledd,bamse :) Blir vell veeldig varmt inne på sykehuset på den tiden, så antar at de bodyene de får låne på sykehuset kommer til å bli mer enn nok sammen med et lite pledd :)

hehe,bra å se at det ikke bare er meg som må ha lister å følge! Jeg er så glemsk at det er ganske skummelt [;)]

hmm..men mens jeg ser på lista,ser jeg en del ting som kan krysses bort også, å bagen er ikke pakket enda,men skal gjøre det i god tid (minst 1 mnd før) så det blir sikkert litt endringer underveis :)

Lurt det der med å fryse is-te! det skal jeg også gjøre!!

Jeg skal ikke kjøpe hentesett, og ikke ha det med heller.
Reidar har fått i oppgave å kjøpe det når fødselen er overstått.
Han ble sååå stolt over at han fikk det ærefulle oppdraget med å kjøpe det

ORIGINAL: Helenpia

Jeg skal ikke kjøpe hentesett, og ikke ha det med heller.
Reidar har fått i oppgave å kjøpe det når fødselen er overstått.
Han ble sååå stolt over at han fikk det ærefulle oppdraget med å kjøpe det

Ååh,det hørtes kjempekoselig ut <3 skjønner godt han ble stolt jah! Det var en veldig god ide, tror jeg må lufte det for gubben [:D]

Bor bare 15-20min unna... så har jeg glemt noe så får kjære fort tak i det, heldigvis.... har ikke tenkt så mye på hva jeg skal ha med enda. Men vet i alle fall at sminke blåser jeg i... har akkurat satt en unge til verden, så siste jeg tenker på er hvor fresh jeg ser ut [8D]
Og så skal jeg huske å ha med noe lesestoff eller noe hobbysysler (sudoku, kryssord eller noe) Kan bli noen kjedelige ventestunder inni mellom også....
Og ikke minst... mobil lader!!

ORIGINAL: Devilina

Bor bare 15-20min unna... så har jeg glemt noe så får kjære fort tak i det, heldigvis.... har ikke tenkt så mye på hva jeg skal ha med enda. Men vet i alle fall at sminke blåser jeg i... har akkurat satt en unge til verden, så siste jeg tenker på er hvor fresh jeg ser ut [8D]
Og så skal jeg huske å ha med noe lesestoff eller noe hobbysysler (sudoku, kryssord eller noe) Kan bli noen kjedelige ventestunder inni mellom også....

Hooh, sminke skal jeg ha med jeg ja! Tenk på alle som kommer til å ta bilder av dere de første dagene, da er det jo greit å føle seg representabel på et par av de [:D] Tror du kommer til å sette pris på å kunne slenge på deg litt mascara når besøket kommer :) Men det er jo bare om du PLEIER å bruke sminke såklart, sånn som jeg :)

ORIGINAL: Melliott

ORIGINAL: Devilina

Hooh, sminke skal jeg ha med jeg ja! Tenk på alle som kommer til å ta bilder av dere de første dagene, da er det jo greit å føle seg representabel på et par av de [:D] Tror du kommer til å sette pris på å kunne slenge på deg litt mascara når besøket kommer :) Men det er jo bare om du PLEIER å bruke sminke såklart, sånn som jeg :)

må også ha sminke med, fordi jeg bruker daglig (øyenskygge å mascara,ikke så mye da[;)]) å det er det som må til for at jeg skal få til våkne i det hele tatt. Har jeg ikke sminken på meg så føler jeg meg bare trett å små-syk [:)] Å så tenker jeg med gruu på alle bildene..hater å bli tatt bilde av jeg!

Jeg bruker mest mascara når jeg skal noen steder.
På jobb eller til byen.
Skal jeg i selskap, eller på andre festligheter så blir det litt mer sminke på.
Jeg blir nok å ta med meg mascaraen slik at jeg kan freche meg litt mer opp til avisen kommer og tar bilder [8D]

Back
Topp