Sykehusbag!!

SkOrPioN27

Flørter med forumet

Hei hei alle sammmen.

Hvordan er formen???
Her går det opp og ned, er sliten nå så gleder meg til jeg har lille babyen min ute.. hehe

Lurer på om noen har begynt eller gjort ferdig sykehusbag??? Tenkte vi kunne ha en innlegg som vi kan skrive opp hva vi kan ta med noen forslag?? Enn det jeg skriver opp?? Bare skriv så kan jeg legge det i lista.

Div:
*Helsekort
*Kamera/Video kamera
*Lader til telefon
*Småpenger
*Notatblokk
*Skrivesaker
*Halspastiller
*ekstra par klær til pappa

Til deg:
*Innesko/Tøffler
*Klær
*AmmeBH
*Ullinnlegg/ammeinnleg

Toalettsaker:
*Tannkrem
*Tannbørste
*Sja+Bal+kroppsåpe
*Bind(nattbind)
*Fuktighetskrem
*Leppomade
*Deo
*Purelan brystvortesalve
*Drikkeflaske
*Druesukkertabletter

Husk at det er godt for babyen din at du ikke bruker for sterk parfyme eller blander for mange lukter.

Til baby:

*Body
*Strømpebuske
*Lue
*Babyteppe/Helseteppe
*Hentesett/Dress
*Smokk(det anbefales ikke,men er kjekt og ha med)
*Annet tøy hvis det er ønselig/behov

Og det viktigste husk og ha bilsetet i bilen :)

Så smart! Jeg har bare skrevet en liste over hva jeg skal ha med, men det er jo på tide å pakke den nå snart.

Alt som står skrevet her er på min liste i alle fall +
Hårbørste!
Og skift til far hvis han skal overnatte på sykehuset.

Ellers prøver jeg å ha med så lite som mulig. Men det er bedre med for mye enn for lite tror jeg :P

Klær til far kan være en fordel uansett, slik at han kan slippe å gå tilbake til bilen med svette( er varmt å føde..) evt. med rester på buksen etter baby.. vet aldri hva som kan skje, kansje står du å lener deg mot faren under ei ri å så går vannet.. greit for far å kunne bytte klær etter på da :-) Sjokolade Må eg ha me, eller så trenger eg den..

Hanne2 skrev:
Klær til far kan være en fordel uansett, slik at han kan slippe å gå tilbake til bilen med svette( er varmt å føde..) evt. med rester på buksen etter baby.. vet aldri hva som kan skje, kansje står du å lener deg mot faren under ei ri å så går vannet.. greit for far å kunne bytte klær etter på da :-) Sjokolade Må eg ha me, eller så trenger eg den..

hahah...jeg må også ha sjokolade...

Klær til baby, bilstol står fast i bilen, klær til mor og far (far får overnatte på barsel), slipperser, toalettsaker, ammeinnlegg, pysj, undertøy, anmebh, brystvortekrem, babyteppe, hjemreiseklær til baby, kamera, ladere, minnekort, kjeks og wasa ferdigsmurte knekkebrød, drikke... Ja, det var vel det.. Alt et pakket og kofferten ligger i bilen :) truseinnlegg og alt av stellesaker til baby får man på sykehuset her. Og helsepapirene må jeg huske ;)

Messy skrev:
Klær til baby, bilstol står fast i bilen, klær til mor og far (far får overnatte på barsel), slipperser, toalettsaker, ammeinnlegg, pysj, undertøy, anmebh, brystvortekrem, babyteppe, hjemreiseklær til baby, kamera, ladere, minnekort, kjeks og wasa ferdigsmurte knekkebrød, drikke... Ja, det var vel det.. Alt et pakket og kofferten ligger i bilen :) truseinnlegg og alt av stellesaker til baby får man på sykehuset her. Og helsepapirene må jeg huske ;)

Du har alt pakket og lagt det i bilen. Så bra... Skal pakke snartttttt og få lagt det i bilen. :)

Back
Topp