Sykehusbag`en

Skal også ha med sminke, får uren hud når jeg er gravid og det var veldig greit å ha med foundation og mascara sist da det ble litt fotografering. Var også deilig å få litt tid til seg selv etter fødselen og ta en dusj og stæsje seg litt etterpå[:)]

Jeg har ikke planer om å ha med så mye
Fotoapparat, mobil lader, videokamera, og ett par skift med klær, inne sko samt toalett saker da....
Klær til babyn skal den stolte pappa ordne med til vi skal hjem..jeg bruker kun sykehus klær så lenge jeg er der

ORIGINAL: Nemisis

Jeg har hørt at det var ikke alle plasser en fikk låne det ene og det andre...

Det er kanskje litt ulik praksis rundtomkring - men du kan jo ta en tlf til føden og høre om det er noe du bør ha med deg?

ORIGINAL: ^Elise^

ORIGINAL: Nemisis

Jeg har hørt at det var ikke alle plasser en fikk låne det ene og det andre...

Det er kanskje litt ulik praksis rundtomkring - men du kan jo ta en tlf til føden og høre om det er noe du bør ha med deg?

Sign. Her får vi låne skjorte og truser til mor, og body,pledd og bukse til barnet tror jeg. Jeg takkler ikke den sykehusskjorta,men nettingtrusa var min beste venn [;)]
Sist gang brukte vi sykehusets egne klær til lillemor,å hennes egne de siste dagene. Pappa'n ble litt overivrig i å handle søte små rosa babyklær, å var så spent på å ta de i bruk[:D]

Back
Topp