Erolebrummgulelleroransje
Andre møte med forumet
Noen som vet hvordan de avgjør fødeplass?
Håper jeg får der vi var sist.
Håper jeg får der vi var sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo fritt sykehusvalg.. visst man plutselig må føde så kan de ikke nekte å ta deg inn.. her så søker man ikke fødeplass, men sender bare inn ett skjema til sykehuset med viktig info om deg og evt tidligere fødsler.. slik at de har den infoen de trenger om deg på sykehuset. [emoji4][emoji1303] dette er på Tønsberg..
Ikke helt... En venninne hadde fått tildelt plass på Ullevål. Da hun tok kontakt med sykehuset, fikk hun beskjed om å prøve et annet fordi de ikke hadde kapasitet. I panikk ringte mannen til Riksen og A-hus, ingen kunne ta imot. Endte opp i Drammen (kjørte fra Lillestrøm den gang). Så du kan risikere å bli sendt et annet sted. Sikkert i veldig få tilfeller da.Er jo fritt sykehusvalg.. visst man plutselig må føde så kan de ikke nekte å ta deg inn.. her så søker man ikke fødeplass, men sender bare inn ett skjema til sykehuset med viktig info om deg og evt tidligere fødsler.. slik at de har den infoen de trenger om deg på sykehuset. [emoji4][emoji1303] dette er på Tønsberg..
Ikke helt... En venninne hadde fått tildelt plass på Ullevål. Da hun tok kontakt med sykehuset, fikk hun beskjed om å prøve et annet fordi de ikke hadde kapasitet. I panikk ringte mannen til Riksen og A-hus, ingen kunne ta imot. Endte opp i Drammen (kjørte fra Lillestrøm den gang). Så du kan risikere å bli sendt et annet sted. Sikkert i veldig få tilfeller da.
Mai fødte hun. Så det er ikke i "rushen". Jeg hadde fåt panikk om noe sånt hadde skjedd med meg. Hadde full åpning da jeg kom til sykehuset, hvis jeg skulle ringt rundt til andre sykehus, og samtidig kjørt i en time, så hadde ungen blitt født i bilen her.Herregud, da er det noen idioter på jobbkan jo ikke nekte en fødende å komme inn
det er jo helt sykt.. uff, er nok muligens ett problem i og rundt Oslo.. derfor jeg helst unngår termin på sommeren pga da er det ofte travelt.. vet ikke når venninna de hadde termin da[emoji4]
De ser det litt ann, men det er jo noe av grunnen til at man skal ringe når ting begynner å skje, så de kan gi beskjeder som "dra ett annet sted" uten at det går for hardt ut over noen.Herregud, da er det noen idioter på jobbkan jo ikke nekte en fødende å komme inn
det er jo helt sykt.. uff, er nok muligens ett problem i og rundt Oslo.. derfor jeg helst unngår termin på sommeren pga da er det ofte travelt.. vet ikke når venninna de hadde termin da[emoji4]