Sykehus:/Ufff

MiniMus

Forelsket i forumet
I dag var jeg hos legen og min blodtrykk var veldig høy igjen 140/94[:(]
Det var oxo 3 gang på rad jeg tester protein i urnen 1+.[:(]
Blei ringt av sykehus og må komme i morgen kl 11.00.Hva tror dere skjer a?Er det no spezz dem sjekker[:(][:(]Er så bekymret nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.Håper at alt er ok med min lille babysen bryr meg om meg asso[&:][&:]

De vil nok iallefall gi deg tett oppfølging ved denne typen komplikasjoner, for det er nok kanskje svangerskapsforgiftining de er bekymret for nå. I tilfelle kan det hende de velger å sette deg igang, det er jo bare 3 uker igjen ti ltermin ser jeg på tickeren din. Regner med at alt går bra, dette er ikke helt uvanlig. Stå på[;)]

OK:=)[:)][:)] Men er jo ikke klar til å føde enda[&:]

Hehe, ikke klar ennå, nei:) Forstår denne. Jeg var 1 gangsfødende jeg og regnet med å gå 1-2 uker over tiden, men plutselig kom Malin 3 uker før tiden og i løpet av 4 timer. Jeg var ganske så i sjokk en stund der ja[:D] Men du får bare bergynne å forberede deg da[;)]

Du blir sikkert sjekket for svangerskapsforgiftning. Gjerne bare en urinprøve, blodtrykk og spørsmål om hodepine osv. Kanskje UL også. Lykke til.

Heheheheeh jeg både gleder meg og gruer meg[:)][:)]

Jeg hadde 150/110 blodtrykk og over tre i protein. Og det var svangerskapsforgiftning. Jeg var da bare i uke 25 så jeg ble liggede på sykhus til uke 31 da måtte de ta henne med keisesnitt. Undersøkelser de gjør på sykehuse er urinprøve , blodtrykk , noen spørmål og ul ikke noe farlif [;)]Men du er jo som sagt nesten ved målstreken så godt mulig du blir satt i gang [:)] Spennde. Klar blir en vel ikke før en står der trur jeg [8D] Jeg hadde seks uker de kunne skje når som helst men når dagen kom var jeg ikke klar hehe.. Er helt sikker på det går helt fint meg deg [:)] 
Masse lykke til [;)]

Det var i alle fall veldig "strenge" da jeg hadde høyt blodtrykk i tillegg til protein i urinen - da kom jeg inn på sykehus for en sjekk, og kom ikke ut før jeg hadde født jenta[:D] Det kan jo være tegn på en lett svangerskapsforgiftning.

Babyen har det nok bra, men det er veldig bra at de følger det opp. Lykke til med kontrollen. Kanskje du har babyen hos deg snart[:)]

Ohhhhhh så moro:=)Gir dere oppt i morgen jeg:)[:)][:)][:)][:)][:)]Tusen Takk jenter det hjelper å snakke med dere asso[:)][:)][:)]

Back
Topp