Sykehus skrekk

Myttmytt

Andre møte med forumet
Dette er mitt første svangerskap, og jeg har fra tidligere fryktelig dårlige erfaringer med sykehus, leger og sykepleiere som jeg har måtte forholde meg til under operasjoner og andre tilfeller som har gått så dårlig at jeg til slutt har måtte gå til privat klinikk for å rette opp alle feilen de har gjort. I tilegg så har jeg tilbrakt nesten 1 år som 4/5 åring på riksen med både gode og vonde minner. Dette har resultert i at jeg i dag ikke klarer oppholde meg på sykehus, jeg besvimer til slutt hvis jeg må bli der over flere timer, helt ut av det blå! Er noe med lukten, lokalene, utstyret, sykepleieren i uniform og atmosfæren som gjør at jeg må ut eller går rett i bakken. Skal på møte med jordmor, men slik det er i dag så vil jeg ikke føde på sykehus. Er det andre som sliter med det samme eller som har vært gjennom det samme og som kanskje kan ha noen tips annet enn visning på fødeavdeling og samtale med jordmor? Fordi visningen gjorde det enda klarere på at jeg ikke vil på sykehus å føde. Og prating kommer jeg ingen vei med da jeg har gjort det tidligere om operasjonene.

Hilsen hu som heller setter kneet ute av ledd tilbake i ledd enn å dra på sykehuset å få det fikset

Hei!

Det høres ut som en litt utfordrende situasjon å være i. Kan du kanskje snakke med lege og jordmor om det på kontrollene? Kanskje de har gode tips og råd til hvordan man skal løse det? :)

Back
Topp