Milla-25
Blir kjent med forumet
Har virkelig vært noen harde uker,de siste 16 dagene har jeg spydd rundt 25 ganger hver dag og vært konstant kvalm. Dette gjorde at jeg ikke fikk i meg noe, mat eller veske. Gikk ikke på do en gang. Så dro vi på legevakten, som ikke tok meg helt på alvor. Fikk kranglet meg til å få en større dose med kvalme nedsettende intravenøst. Dette virket litt,så ble vi sendt hjem.
Hjemme fikk jeg spist litt på kvelden,men da jeg våknet var det på igjen. Prøvde alt..men ble ikke noe bedre:/ Så en uke etter sist gang var jeg på legevakten på nytt, nå helt utslitt igjen. Klarte knapt å gå. Fikk på nytt kvalmestillende, men ble nektet veske. Det kunne jeg evt. få på sykehuset.Fikk hvertfall henvisning til lege på sykehuset som skulle vurdere om jeg kunne få hjelp. Så dagen etterpå ble jeg innlagt.
Jeg var alvorlig dehydrert og var utslitt.Så nå etter 3 dager med konstant veske og vitaminer er jeg blitt bedre.Er enda litt sliten,men får sakte men sikkert i meg mat. Har fått ny medisin og snakket med ernærings fysiolog. Så nå må skal føre vekt og kalori logg. Målet er minimum 1800 kalorier om dagen, som er vanskelig men jeg prøver. Utrolig skummelt å bli så dårlig! :(