Sykehus innleggelse

Misafiona

Elsker forumet
Nå er det ikke lenge til, tenker mer på det nå som det nærmer seg. Samt at "episodene" kommer oftere igjen... Fordelen er jo at de kanskje kommer på sykehuset også da, det er jo poenget dems at skal skje...
Over helgen nå så er dagen kommet.

Oppmuntrene at alle som jeg har snakket med som har vært borti det sier at det er tøft å gjennomføre! Hehe... Ellers så spør mange - hvordan skal dere klare det? Men det har jo gått med andre, så det må jo gå for oss også...

Hadde planlagt å drikke kaffe for anledningen og kanskje energi drikk - men har blitt usikker etterpå, hvis Nathaniel ikke får lov å drikke om natten så synes jeg ikke at jeg kan gjøre det heller... Men skal ta en tlf ned til de før vi skal dit å forhøre oss om slike praktiske spørsmål...

Tuse takk:)

Ja det skal bli godt, da er bare ventetiden på legetimen igjen....
Så flott, tenkte at det er jo mye lettere å holde seg våken hvis man kan spise noe friskt noe og drikke og sånn - det hjelper jo gjerne litt det...

Hjelp til å holde oss våkene mener du?
Får krysse fingrene for det, håper vi får enerom  med bad slik som dere fikk...[8D][:D] men det kan man jo nok ikke bestemme...

Tusen takk Mrs.Shaanett

Jo det kan nok være krevende ja, forbreder meg mentalt, hihi :) satser på å ligge i sofaen/senga å lese bok mesteparten av dagen, hihi...
Håper Nathaniel får sove lenge på dagtid eller først på kvelden i alle fall, ellers er han helt ødelagt lenge før vi når midnatt, hihi... Det kan bli en laaaaang natt for både liten og stor det da...
Heldigvis har mannen fått fri fra jobben dagen etter, slik at det er en som er ordentlig våken av oss, hihi

Men kan jo hende det går bra også, gikk veldig fint når vi reiste til Rhodos, da sto han jo opp klokken 14.00 om natta, vi var overbevist om han kom til å sovne igjen i bilen, men nei det kunne han ikke... Kunne ikke sove fordi han skulle fly... Hehe... stakkars....

Fikk ringt sykehuset i dag: Han trenger ikke å være våken hele natten [:D] Han får jo sove helt frem til klokken blir 5, da blir han vekket og må være våken fra da av... Hehe, tror ikke det blir nødvendig å vekke han, han står ofte opp mellom halv 5 og 5[8D][:D]

Men det er jo godt å vite da, da slipper det å bli så galt...
Fikk lov å spise/drikke det han ville i løpet av natten han, men nå blir ikke det så stort problem alikevel. Alenerom kunne de ikke si noe om før den aktuelle tiden, det kom jo helt ann på hvor mange syke barn det var og smittefare og slikt - det forstår jeg jo godt :)

Ja de er gull verdt.... det var et generelt brev vi fikk der stod det småbarn blir vekket sent om natten, større barn bli vekket tidlig på natten eller er våkene hele natten...

Grensen på tidlig og sent på natten er kanskje på tre år da se, hvet ikke men det kan vi jo spørre om bare for at vi lurer, hehe... Men jeg er nok litt glad for det altså![:D]

Men han pleier jo å stå opp halv fem fem så hvis han får sove til fem så får de ikke han til å sovne under undersøkelsen! Så det må jeg kanskje si i fra om ???

Ja da har jeg i alle fall sagt i fra så for vi ta det derifra[:)]

mener du at de skal sovne under undersøkelsen???

Ligger de med noe greier på hodet mens de sover om natten da?

ok. men har hun gjort andre type undersøkelser enn eeg som har vist noe???

Pappa sa nemelig at man ikke kan lure den EEG en og at den viser om det er noe, men da sa jeg at legen sa at den kunne være normal alikevel og at jeg hvet om andre den har vært normal på også!
Det var en annen voksen mann som hadde fått epilepsi som sa det, men jeg sa til pappa da at det finnes flere tusen forskjellige typer eller kanskje lettere å si grader i denne sammenhengen og at det kanskje er forskjell, det hvet jo ikke jeg....

Masse lykke til på sykehuset [:)]

Tusen takk:)

Anine_76 : Huffamien, skjønner at det ikke var noe kos altså!
Hva var det som gjorde utslaget da, fikk de set et anfall en eller annen gang eller så de på ultralyd? eller ct?

Back
Topp