Sykehus baggen??

Caroline :)

Elsker forumet
Er det noen av dere som har begynt og tenke på hva som skal være med i baggen til sykehuset?? :)

Det finnes sikkert lister for dette, som alt annet, men synes det kunne være allright og høre hva dere andre mener bør tas med :)

Ikke for å kuppe tråden din, men slenger med et spm . Håper det er greit.
Har sikker spurt før og, men tar dere med klær til babyen som h*n skal bruke på sykehuset, eller kun til hjemreisen, å heller bruke sykehusklærne der??

Eg har pakka:

4 body
4 strømpebukser
4 gensera
4 bokser
3 pysj
3 smikker
3 huer
2 par klore votter
4 par sokker
1 dress
1 ullteppe
Brystvorte kremm
Sink salve
Barriære kremm
Forskjellige Smokker
ammeskjold
Ullinnlegg t meg ;)
Ammebh
Åsså til slutt en søt koseklut <3

Tror ikkje eg har glømt noe :)

Eg bruker private klær på babyen etter første bad <3 :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Man trenger vel ikke bleier til lillegull? æææh, det var kanskje dumt spm, men måtte bare spør :P hihihi!

Slenger meg på fra April her :)
Man trenger ikke bleier,det får man på sykehuset.Klær får man lånte,men jeg tok med egne klær,er litt ok å begynne å bruke det man har kjøpt og de klærne man får lånt er ikke alltid like fine og nye :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Og kan anbefale å ta med joggebukse eller Evt tights,man er ganske sår nedentil etter en fødsel og med store bleier føler man seg ikke så lekker;) Så kan jeg virkelig anbefale ammetopper/singlet isteden for ammebh.Da har man topp og bh i ett. Har kjøpt flere på Kapphal til en ok penge :)

Er det noen av dere som har begynt og tenke på hva som skal være med i baggen til sykehuset?? :)

Det finnes sikkert lister for dette, som alt annet, men synes det kunne være allright og høre hva dere andre mener bør tas med :)
Har pakket til meg selv. Om det blir prematur har jeg det klart i stelleveska.. Pakker vanlige 50 klær i bagen litt nærmere.. Hentesettet er vasket og henger til tørk

Hvis en ikke har med klær selv til babyen, hva slags klær får en låne på sykehuset da?

Og til dere som har født før, hva slags klær er det greit å tenke å ha med til seg selv? Tips?

Til seg sjølv så er store gode joggebukser bra..du går med ei stor bleie dei første dagane! Og singletter er veldig greit når ein ammer....mjuke gode klær og store truser :)

Eg tar nok med klær til babyen denne gong, gjorde ikkje det sist, og synst dei klærna dei fekk låne på sjukehuset var noko drit....tar og med ull teppe til babyen, haddde heller ikkje det med sist :P

Ellers så skal eg ha med snacks, maten på sjukehuset er drit.....trur faktisk ikkje eg åt noko dei dagane eg var der, var ein kompinasjon av ingen matlyst, ekkel mat og at ein er oppslukt i babyen :P

Hvis en ikke har med klær selv til babyen, hva slags klær får en låne på sykehuset da?

Og til dere som har født før, hva slags klær er det greit å tenke å ha med til seg selv? Tips?
Er vel noen stygge nedslitte bodyene som er hvite med blå sømmer her over.. Jeg skal uten tvil ha med egne.. Litt koseligere å se på bilder osv senere når man har litt penere klær

Og kan anbefale å ta med joggebukse eller Evt tights,man er ganske sår nedentil etter en fødsel og med store bleier føler man seg ikke så lekker;) Så kan jeg virkelig anbefale ammetopper/singlet isteden for ammebh.Da har man topp og bh i ett. Har kjøpt flere på Kapphal til en ok penge :)

Har KappAhl ammetopper??

Eg har pakka:

4 body
4 strømpebukser
4 gensera
4 bokser
3 pysj
3 smikker
3 huer
2 par klore votter
4 par sokker
1 dress
1 ullteppe
Brystvorte kremm
Sink salve
Barriære kremm
Forskjellige Smokker
ammeskjold
Ullinnlegg t meg ;)
Ammebh
Åsså til slutt en søt koseklut <3

Tror ikkje eg har glømt noe :)

Eg bruker private klær på babyen etter første bad <3 :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Noterer denne jeg ;)

Jeg har pakket en bag, etter ordre fra mannen (han er litt redd baby skal komme tidlig ;) )

Har pakket noen bodyer; en i 44, to i 50 og en i 56, to sokkepar, en strømpebukse, en ullue og en silkelue, en sparkebukse, en vanlig bukse, hentesettet, en pysj, en swaddle, et babyteppe, bæresjal, en bamse, lammeskinn, to gulpekluter.

Til meg selv har jeg ikke pakket enda, for de klærne som er aktuelle er jo i bruk fortsatt, men regner med en joggebukse, en ammekjole, et skjørt, et par ammetopper, ull ammeinnlegg, toalettsaker, drikkeflaske og mat/snacks, kindelen min, flip flops, belly bandit, truser, iphone og en liten høytaler, helsekort for gravide.

Sykehusbaggen:

Har ikke pakket enda men her er dette jeg skal ha med:

2 joggebukser
3-4 store gode underbukser
2-3 singletter
Tights
3 par sokker
Amme bh
Amme innlegg
Brystkrem
Kamera og lader
Mobil og lader