Sykehus baggen

MorTilSnartTo

Flørter med forumet
Når bør den være sånn delvis klar?
Husker ikke når jeg gjorde det sist..

Uke 37 kanskje? Tror jeg pakket et par uker før terminen sist. Anbefaler å skrive en huskeliste,det er ikke alt man får pakket før "i siste liten" :)

Sikkert lurt å pakke den i forkant, men jeg er så treg så jeg pakket den aldri før jeg endte med å bli satt igang 2 uker på overtid sist hehehe.... Denne gangen venter jeg tvillinger og da kan ting skje før det er planlagt.. Så får kanskje pakke LITT i forkant av termin denne gangen hehehe..Mannen måtte sist ut å handle litt joggebukser og ammebh etter fødsel.. :ob

Her er min huskeliste emoticon

TIL MEG

• Helsekort og andre viktige papirer.

• Toalettsaker: Tannbørste og tannkrem, mascara, foundation, shampoo og balsam, hårbørste og hårstrekk, sminkefjerner, hårføner, parfyme og deodorant, nattbind.

• Klær: 2 ammebh, 4 truser, 3 par sokker, 2 joggebukser, hettegenser, nattbukse, onepiece, tøfler, klær til hjemreise.

• Ammeinnlegg i ull og brystkrem.

• 2 håndklær (De på sykehuset er små).

• Skrivebok og penn (Skrive ned ting fra fødsel og etter).

• Kamera, lader og tomt minnekort.

• Telefon og lader.

• Data og lader.

• Snacks/godter for å kose meg med.

• Skittentøypose.

TIL BABY

• 4 bodyer

• 2 strømpebukse

• 2 par sokker

• 2 sparkebukser

• 2 tynne luer

• Strikkesett

• Helseteppe

• Bomullsteppe

• Bleier og våtservietter

• Smokke.

Jeg har tenker også på bagen, og kommer nok til å ha den klar om ikke altfor lenge. Har plutselig blitt rammet av en følelse av tidsnød.
I forrige svangerskap fikk jeg plutselig vannavgang i uke 35 og den gang måtte far gjøre noen innkjøp og pakke bagen hjemme for meg da jeg ble innlagt på observasjon på sykehuset.
Må nevnes at jeg fikk noen helt "fantastiske" sprakende, rosaprikkete tøfler (som jeg ikke tror ble brukt...) hihi.. emoticon

Takk :) Kjempe fin liste :)

Tror jeg skal begynneå tenke på den om 1 mnd tid, som tidligere nevnt er jo det noen ting som man ikke får pakket før i siste liten også:)
Veldig grei liste forressten:):)

Tror jeg skal begynneå tenke på den om 1 mnd tid, som tidligere nevnt er jo det noen ting som man ikke får pakket før i siste liten også:)

Det tar 5 min og pakke den baggen synes jeg... Så jeg har pakket den når riene har startet tidligere.. Er nå tredjegangsfødende og tror at fødtselen starter som di andre to, ingen vannavgang, bare rier og slimpropp. :D

Har pakket klærna til lillegull, alt som er mulig å pakke uten om kamera, snacks og toalettsaker.
Sist gang begynte nemlig fødselen en del uker før tida, og for å si det sånn, ikke sjakktrekk å la pappaen pakke bagen i mitt tilfelle ihvertfall. Han kom med tangaer han. Hehe, jada eg hadde skreve at eg trengte undertøy, men tangaer liksom, ikke det en går med etter en fødsel hehe.

Hehehe.. måtte le når jeg leste det om å pakke med seg tanga-truser...!! kunne også  vært mannen min det ;-)

Back
Topp